De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback Telenet

Beantwoorden
Professional Veelweter
Berichten: 367
De race is begonnen! Jij #DTV. Goed bezig! Topicvreter! Meer goede raad dan tante Kaat

Even een topic waar ik eens wil zien wat de algemene tevredenheid is van Telenet zelf onder de Netweters; 

"Geef eens alle positieve & negatieve punten van Telenet voor u persoonlijk." 

 

 

Go! (ben benieuwd Smiley Erg vrolijk)

0 Likes
Beantwoorden
12 reacties
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 680
Lees je nog iets anders? ;-) Een mailpaal! WOW, overzichtelijk! De 3 wijzen!

vrees dat je meer negatieve punten zal krijgen dan positieve, voor velen zijn er nog vele dingen die niet opgelost zijn.

een groot punt die al zeker 20 keer is gevraagd de zendernummering zetten naar je eigen goesting en ook dat de EPG (tv gids info) dan ook klopt bij de juiste zendernummer.

Beantwoorden
Experienced Meerweter
Berichten: 57
BINGO! De 3 wijzen! De volle 100! It's your first party!

Ze krijgen een 6,5/10

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Mooi, mooi!

Op gebied van vriendelijkheid krijgen ze abosuluut een 8. Ze willen u allemaal helpen MAAR allemaal op een andere manier en dan loopt de communicatie fout.  En je probleem wordt niet opgelost of op de verkeerde manier.  Daar  krijgen ze dus van mij maar een 4 op. 

 

Beantwoorden
Professional Veelweter
Berichten: 367
De race is begonnen! Jij #DTV. Goed bezig! Topicvreter! Meer goede raad dan tante Kaat

@Veke75@  schreef:

Op gebied van vriendelijkheid krijgen ze abosuluut een 8. Ze willen u allemaal helpen MAAR allemaal op een andere manier en dan loopt de communicatie fout.  En je probleem wordt niet opgelost of op de verkeerde manier.  Daar  krijgen ze dus van mij maar een 4 op. 

 


Inderdaad groot probleem daar; amper/geen communicatie onderling. Via Facebook Messenger is het telkens iemand anders die antwoord op het nog altijd zelfde probleem. 

Beantwoorden
Professional Veelweter
Berichten: 367
De race is begonnen! Jij #DTV. Goed bezig! Topicvreter! Meer goede raad dan tante Kaat

@master-magic1@  schreef:

vrees dat je meer negatieve punten zal krijgen dan positieve, voor velen zijn er nog vele dingen die niet opgelost zijn.

een groot punt die al zeker 20 keer is gevraagd de zendernummering zetten naar je eigen goesting en ook dat de EPG (tv gids info) dan ook klopt bij de juiste zendernummer.


Ik was ook altijd extreem Telenet kritisch (omdat ze héél veel geld vragen) maar ze werken wel degelijk om dingen beter te maken (nieuwe TV-box, WIGO meer data, Free G, gratis Acces Point, ...) 

0 Likes
Beantwoorden
Professional Veelweter
Berichten: 367
De race is begonnen! Jij #DTV. Goed bezig! Topicvreter! Meer goede raad dan tante Kaat

@jamin96@  schreef:

Ze krijgen een 6,5/10


Argumentatie Smiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
Berichten: 57
BINGO! De 3 wijzen! De volle 100! It's your first party!

@thomiwilli1

- betere packs: iedereen pakt Wigo voor de mobiele data maar je bent ook verplicht om vaste telefoon te hebben anno 2019

 

- Dure packs tov andere providers

 

- kwaliteit gsm verbinding (er is vooruitgang geboekt maar ze zijn nog niet mee met andere providers) 

 

- geen ftth (nu is dat geen probleem maar binnen pakweg 25 jaar wel) 

 

- vowifi/volte dat niemand iets van weet al van begin september

 

- mobiele app is nog niet aangepaste scherm voor iPhone X en 1 jaar verder met de XR en XS nog hetzelfde... 

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Meerweter
Berichten: 57
BINGO! De 3 wijzen! De volle 100! It's your first party!

@thomiwilli1 Orange biedt ook gratis acces point aan...

0 Likes
Beantwoorden
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
Berichten: 2521
Applaus voor jezelf! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY!

Toen ik klant werd kostte de installatie 8.000 BEF en nog eens 2.000 BEF waarborg voor de voeding. Die voeding vertoonde kinderziektes en bij veel klanten ging die dus kapot. Zo ook die van mij. Een afspraak kon onmiddellijk, maar het paste mij pas over 4 dagen. Toen werd de voeding kosteloos vervangen en ik kreeg een halve maand korting, omdat ik even zonder verbinding had gezeten. En wat waren we blij met die 4Mbps down en 128Kbps up!

 

Ik ben nog altijd klant (Basic Internet, kabel-tv, CI+, mobiel betalen volgens verbruik). Vul zelf maar in of ik tevreden ben of niet. ;-)

  Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Professional Veelweter
Berichten: 367
De race is begonnen! Jij #DTV. Goed bezig! Topicvreter! Meer goede raad dan tante Kaat

@jamin96@  schreef:

@thomiwilli1

- betere packs: iedereen pakt Wigo voor de mobiele data maar je bent ook verplicht om vaste telefoon te hebben anno 2019

 

- Dure packs tov andere providers

 

- kwaliteit gsm verbinding (er is vooruitgang geboekt maar ze zijn nog niet mee met andere providers) 

 

- geen ftth (nu is dat geen probleem maar binnen pakweg 25 jaar wel) 

 

- vowifi/volte dat niemand iets van weet al van begin september

 

- mobiele app is nog niet aangepaste scherm voor iPhone X en 1 jaar verder met de XR en XS nog hetzelfde... 


  • Inderdaad duurder in vergelijking met andere providers 
  • Hun mobiel netwerk is inderdaad slecht en grootste minpunt voor mij, in steden valt dit mee maar daarbuiten pfff...
  • Van ftth weet ik niks Smiley LOL
  • vowifi/volte ik merk het verschil eigenlijk niet maar het staat wel aan 
  • mobiele apps moeten inderdaad dringend worden aangepast naar X-resolutie 
Beantwoorden
Ex-Netweter
Niet van toepassing

Voor ons is het de prijs dat eigenlijk wel naar beneden mocht gaan (Wigo 9). We hebben getracht om naar Orange over te gaan, Hierdoor moest ik mijn gsm abonnement van het werk omzetten naar een tempo herlaadkaart, vertellen ze bij Orange vervolgens doodleuk dat ik eerst vijftien dagen op een herlaadkaart moet blijven voor ik kon overschakelen naar een abonnement.... Elke medewerker zei iets anders, sommige wisten niet met wat ze bezig waren. Dus maar besloten om WIGO 9 te nemen. Dat was binnen de twaalf uur in orde. 

Ik woon op de buiten en heb hier overal goede ontvangst.

 

Moest Orange op een dag terugkijk tv aanbieden voor een appel en een ei, zal ik toch (proberen) over gaan. Ik moet, na de testperiode van de tv-box, 12 euro extra betalen voor Play, omdat  mijn vrouw terugkijk TV handig en nuttig vindt. 

Maar ik heb al Netflix, Amazon Prime en hoop volgend jaar Disney+. De series van Play zeggen mij weinig en zijn kwalitatief slechter dan op netflix en amazon prime (mbt geluid vooral).

 

Met betrekking tot Orange is het wel zo dat vele zich blind staren op de prijs. Het klopt dat je voor 79 Euro Internet+tv+2 abonnementen (elks 3 GB) hebt. Wil je echter sneller internet (wat volgens mij zeker niet moet voor het grotendeel van Vlaanderen) zit je al aan 89 Euro. Wil je beide onbeperkt bellen en meer mobiele data zit je aan 99 Euro. Wil je dan ook nog een vaste lijn, dan zit je dus op 109 Euro Daarbij heb je dan ook nog een klantendienst welke op niets trekt.

 

Kort samengevat:

+ kwalitatief goed product;

+ genoeg zenders

+ goede klantendienst

+ opvolging verbruik is echt goed

+ Mobiel nog geen problemen gehad

- Geen terugkijk tv zonder Play(more)

- Veel duurder dan in het buitenland (ziggo compleet waar terugkijk tv en movie en series inzit en als je gsm abonnement bij vodafone hebt nog een extra pakket krijgt) of concurrentie 

Beantwoorden
Professional Veelweter
Berichten: 367
De race is begonnen! Jij #DTV. Goed bezig! Topicvreter! Meer goede raad dan tante Kaat

@Ex-Netweter  schreef:

 

Moest Orange op een dag terugkijk tv aanbieden voor een appel en een ei, zal ik toch (proberen) over gaan. Ik moet, na de testperiode van de tv-box, 12 euro extra betalen voor Play, omdat  mijn vrouw terugkijk TV handig en nuttig vindt. 

 


Inderdaad, ik heb dit (het apart aanbieden van Terugkijk-tv ipv in pakket) ook vermeld in mijn post Verbeteringen Telenet TV

 

De klantenservice van Telenet is inderdaad ook beter dan die van Orange. 

0 Likes
Beantwoorden