De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback Telenet

Beantwoorden
Experienced Meerweter
BINGO! Say what?! De volle 100! Warming up?

Even een topic waar ik eens wil zien wat de algemene tevredenheid is van Telenet zelf onder de Netweters; 

"Geef eens alle positieve & negatieve punten van Telenet voor u persoonlijk." 

Go! (ben benieuwd Smiley Erg vrolijk)

0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
Experienced Bijna Allesweter
It's your second party! Hoort wie klopt daar? Alles op zijn plek! De race is begonnen!

vrees dat je meer negatieve punten zal krijgen dan positieve, voor velen zijn er nog vele dingen die niet opgelost zijn.

een groot punt die al zeker 20 keer is gevraagd de zendernummering zetten naar je eigen goesting en ook dat de EPG (tv gids info) dan ook klopt bij de juiste zendernummer.

Beantwoorden
Experienced Meerweter
It's your first party! Hoort wie klopt daar? Warming up? Netjes!

Ze krijgen een 6,5/10

Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-) En we zijn vertrokken! Follow the reader, reader!

Op gebied van vriendelijkheid krijgen ze abosuluut een 8. Ze willen u allemaal helpen MAAR allemaal op een andere manier en dan loopt de communicatie fout.  En je probleem wordt niet opgelost of op de verkeerde manier.  Daar  krijgen ze dus van mij maar een 4 op. 

Beantwoorden
Experienced Meerweter

@Veke75  schreef:

Op gebied van vriendelijkheid krijgen ze abosuluut een 8. Ze willen u allemaal helpen MAAR allemaal op een andere manier en dan loopt de communicatie fout.  En je probleem wordt niet opgelost of op de verkeerde manier.  Daar  krijgen ze dus van mij maar een 4 op. 

Inderdaad groot probleem daar; amper/geen communicatie onderling. Via Facebook Messenger is het telkens iemand anders die antwoord op het nog altijd zelfde probleem. 

Beantwoorden
Experienced Meerweter

@master-magic1  schreef:

vrees dat je meer negatieve punten zal krijgen dan positieve, voor velen zijn er nog vele dingen die niet opgelost zijn.

een groot punt die al zeker 20 keer is gevraagd de zendernummering zetten naar je eigen goesting en ook dat de EPG (tv gids info) dan ook klopt bij de juiste zendernummer.

Ik was ook altijd extreem Telenet kritisch (omdat ze héél veel geld vragen) maar ze werken wel degelijk om dingen beter te maken (nieuwe TV-box, WIGO meer data, Free G, gratis Acces Point, ...) 

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Meerweter

@jamin96  schreef:

Ze krijgen een 6,5/10

Argumentatie Smiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Meerweter

@thomiwilli1

- betere packs: iedereen pakt Wigo voor de mobiele data maar je bent ook verplicht om vaste telefoon te hebben anno 2019

- Dure packs tov andere providers

- kwaliteit gsm verbinding (er is vooruitgang geboekt maar ze zijn nog niet mee met andere providers) 

- geen ftth (nu is dat geen probleem maar binnen pakweg 25 jaar wel) 

- vowifi/volte dat niemand iets van weet al van begin september

- mobiele app is nog niet aangepaste scherm voor iPhone X en 1 jaar verder met de XR en XS nog hetzelfde... 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter

@thomiwilli1 Orange biedt ook gratis acces point aan...

0 Likes
Beantwoorden
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! Vraagbaakkampioen! Boek alvast het Sportpaleis!

Toen ik klant werd kostte de installatie 8.000 BEF en nog eens 2.000 BEF waarborg voor de voeding. Die voeding vertoonde kinderziektes en bij veel klanten ging die dus kapot. Zo ook die van mij. Een afspraak kon onmiddellijk, maar het paste mij pas over 4 dagen. Toen werd de voeding kosteloos vervangen en ik kreeg een halve maand korting, omdat ik even zonder verbinding had gezeten. En wat waren we blij met die 4Mbps down en 128Kbps up!

Ik ben nog altijd klant (Basic Internet, kabel-tv, CI+, mobiel betalen volgens verbruik). Vul zelf maar in of ik tevreden ben of niet. ;-)

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Experienced Meerweter

@jamin96  schreef:

@thomiwilli1

- betere packs: iedereen pakt Wigo voor de mobiele data maar je bent ook verplicht om vaste telefoon te hebben anno 2019

- Dure packs tov andere providers

- kwaliteit gsm verbinding (er is vooruitgang geboekt maar ze zijn nog niet mee met andere providers) 

- geen ftth (nu is dat geen probleem maar binnen pakweg 25 jaar wel) 

- vowifi/volte dat niemand iets van weet al van begin september

- mobiele app is nog niet aangepaste scherm voor iPhone X en 1 jaar verder met de XR en XS nog hetzelfde... 

• Inderdaad duurder in vergelijking met andere providers 
  • Hun mobiel netwerk is inderdaad slecht en grootste minpunt voor mij, in steden valt dit mee maar daarbuiten pfff...
  • Van ftth weet ik niks Smiley LOL
  • vowifi/volte ik merk het verschil eigenlijk niet maar het staat wel aan 
  • mobiele apps moeten inderdaad dringend worden aangepast naar X-resolutie 
Beantwoorden