Beantwoorden
Driestheunissen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Zijn deze aansluitingen op de gevel van Telenet?

Beste Netweters,

 

Ik ben van plan om binnenkort Telenet internet only te laten installeren. Echter, er is nog geen aftakkabel aanwezig. Ik moet deze dus nog klaarleggen. Ik vermoed dat er een aansluitingspunt is aan de gevel van een aanliggende woning. Hoe weet ik zeker dat dit van Telenet is? De buren zijn niet bereikbaar. Ik heb 2 foto's getrokken van het mogelijke aansluitingspunt, kunnen jullie mij zeggen of dit van Telenet is?

 

mvg,

 

Dries Theunissen

 

218235601_187310476701695_8981928827271550474_n.jpg218760373_492929155130867_4344041407925629641_n.jpg

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Gevel aansluiting telenet

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zijn deze aansluitingen op de gevel van Telenet?

@Driestheunissen  

Dat zijn duidelijk aansluitingen van Telenet dat is namelijk de TAP deze heb ik ook aan mijn gevel hangen. Eigenlijk is er niemand anders buiten Telenet die dit soort TAPS hangen dus je mag er zeker van zijn dat je Telenet kan laten aansluiten. 

 

Bel de 015 66 66 66 zodra je kabel klaar ligt en dan kunnen ze 2 afspraken inboeken voor je te installeren. Eerst doen ze de kabel aansluiting en daarna de binnen aansluiting. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
Driestheunissen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Zijn deze aansluitingen op de gevel van Telenet?

Bedankt patrick!

 

Ik heb al een afspraak op 9 en 10 augustus voor respectievelijk de kabelaansluiting en installatie. Ik heb dus geruim de tijd om de kabel te voorzien. Bedankt voor je antwoord!

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zijn deze aansluitingen op de gevel van Telenet?

@Driestheunissen  Laat de kabel buitenkomen op de plaats die jij wenst. Het zal een PF6 worden denk ik (afstand minder dan 30 meter). Lang genoeg om tot aan het aftakpunt te geraken en lang genoeg tot de plaats waar je uw modem wil. Op de plaats van de modem 3 to 4 stopkontakten voorzien (minstens voor de NIU en de modem).

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Driestheunissen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Zijn deze aansluitingen op de gevel van Telenet?

Bedankt Ignace!

0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Zijn deze aansluitingen op de gevel van Telenet?

Denk er bij het boren aan dat je best van buiten naar binnen boort en dan schuin omhoog.

Of van binnen naar buiten, maar dan schuin omlaag.

Zo heb je minder kans dat het regenwater ook gebruikt maakt van je boorgat 🙂