Beantwoorden
Xhilde
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Beste,

Op 24/12/2022 via klantvoordelen iPhone 13 128GB besteld ,maar nog steeds niet ontvangen. op "mijn bestellingen" staat delivered .Volgen track and trace van Post NL "Bezorgtijd onbekend".Ik heb meermaals telefonisch contact gehad met telenet , maar nog steeds geen oplossing. meermaals klacht verstuurt , maar ook daar geen oplossing .

Wij willen terugbetaling voor iPhone 13 ,699€ .Telenet is verantwoordelijk voor de verzending ,dus zij moeten dit oplossen. Wij zijn duidelijk niet de enigen die dit overkomt. 

We zijn nu 1 maand verder nl 25/1/2023 . Hoog tijd voor oplossing

12 reacties
Ex-Netweter
 

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

De iPhone 13 128 GB is niet op voorraad bij Telenet.
Telenet kan dus momenteel geen iPhone 13 128 GB leveren.

De wettelijke leveringstermijn van 30 dagen is hier wel overschreden, Telenet is dus in gebreke en moet zich inspannen om een oplossing te vinden. Een terugbetaling lijkt me in dit geval een redelijke eis van de klant en een goede oplossing.

Als je niet tot een oplossing komt met de klantendienst van Telenet kan je ook via https://www.ombudsmantelecom.be/ een klacht indienen om zo je probleem op te lossen.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Bestel nooit een Iphone bij een provider.

Voor hetzelfde geld koop je evengoede kwaliteid iphone's

Ga naar een gsm shop,keuze genoeg.En dikwijks solden eindereeks.

Betalen bij ontvangst.

 

Bij dure modellen zoals bv apple en .... ,zit een pak reclame geld in verekend,wat de klant uiteindelijk moet betalen.

Xhilde
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Ik heb mijn lesje wel geleerd , online iets bestellen zal ik enkel nog met creditkaart of pay pal doen.

Gisteren heb ik uiteindelijk een e-mail ontvangen van Telenet ,dat uiterlijk volgende week het geld zal teruggestort worden.

We zullen zien.... ik hou jullie op de hoogte.

Xhilde
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Na meer dan 1 maand en veel klachten, bedrag eindelijk teruggestort!  Gezien dit regelmatig voorkomt zou dit toch efficiênter  kunnen opgelost worden.

Ik en blij dat het toch noch in orde gekomen is, maar  het is de stress niet waard. Betrouwbare manier van verzenden zou handig zijn.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Anders opsturen er zal over nagedacht zijn maar dan wordt alles duurder en is het dan nog interessant

Er gaat veel goed voor die paar gevallen zullen ze dit niet veranderen

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Als klanten toch bij Telenet willen bestellen hier de nieuwste samsung.

The Rolls Royce onder de Smartphones.

De nieuwste Samsung Galaxy S23 smartphones zijn er! Ben je klaar om de Samsung Galaxy S23, S23+ of S23 Ultra uit te pakken? Dan ontdek je een strak design, een scherm van topkwaliteit, en 4 of zelfs 5 camera's voor superscherpe foto's.


Wil jij 'm als eerste in je handen houden? Bestel je toestel nu en krijg als Telenet-klant tot € 540 korting, bestel je de S23 Ultra dan krijg je er nog een Samsung Galaxy Watch5 40 mm LTE t.w.v. € 349 bovenop.

Samsung Galaxy S23 (telenet.be)

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Das mooie deal, zeker als je bij telenet de s23 ultra 512gb /12 ram neemt, dan nog eens 180 euro korting via code die je kan verzilveren eens je gsm geleverd is via samsung, trek daar nog eens je gsm af die je verkoopt, +de horloge als je die niet nodig hebt. Heb je heel sterk beesje voor heel weinig geld.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

@DeLLiAnO 

De betekenis of waarde van de uitdrukking "heel weinig geld" is afhankelijk van uw persoonlijk referentiekader hé. Ik vrees dat we niet hetzelfde referentiekader hebben 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Voor wat ie nu aangeboden wordt en bezit is dat mooie prijs. Voor degene die zich graag aan smartphones vergrijpen. Bij de andere is dat een pc, auto, kleren... Ieder zen ding natuurlijk he 😉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Een top deal we hadden het al gezien op woensdag avond en het gaat weer hard aan toe

doen zou ik zeggen

Nnn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

 
Nnn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Is dit opgelost geraakt? Wij hebben 25/01/23 een  I-phone 489 euro (in promo) besteld en betaald. Op 10/03/23 melding van post nl ontvangen dat hij geleverd zou worden. Op 11/03/23melding in de track and trace dat de levering onbepaald is uitgesteld. We zijn nu 05/05/23 en al van 06/04/23 terugbetaling gevraagd aan Telenet via telefoon en WhatsApp maar ze wimpelen ons steeds af.... Er is een dossier opgemaakt en ze gaan ons contacteren is steeds het antwoord. 

 
  • Tags: