Beantwoorden
klada
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Vandaag een pakje aangekregen van Telenet met daarin 2 gebruikte vuile TOPCOM Power lan 200+2 internetkabels, waren ingepakt in een plastieken zak die toegedaan was met een plakband van een meubelwinkel ,verder niks van nota of zo.

Op de doos stond mijn adres en als afzender A&C Systeems   Bleyveldstraat 16A 3320 Hoegaarden .

Snap hier totaal niks van ,ook niks besteld bij Telenet , is dit misschien een nieuwe manier van recyclage  bij Telenet 😂pakjepakje

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Wat is hier de bedoeling van

12 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

@klada 

Heb jij ooit iets gekocht bij dat bedrijf? Met andere woorden, sta jij in hun klantenbestand?

 

Het enige dat ik als verklaring kan bedenken is dat men vanuit dat bedrijf die set powerlines moest/wilde terugsturen naar Telenet  of opsturen naar een andere klant en dat per vergissing uw adres op het label is terechtgekomen.

 

Ik zou in uw plaats eens een foontje plegen of een meelke sturen naar dat bedrijf.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

@StefaanH die winkel werkt samen met Telenet voor al hun online aanbiedingen (tv’s enz, als je een tv moet terugsturen is dat ook naar daar), zal iets fout gegaan zijn in de administratie, kan altijd gebeuren, missen is menselijk.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
klada
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Volgens mij is A&C het bedrijf dat de verkoop regel als je iets besteld bij Telenet.

Bij het plaatsen van een bestelling op de Telenet Webshop gaat de Koper een overeenkomst aan met A&C Systems 

klada
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Missen is menselijk snap ik ook wel maar 2 zeer vuile powerlines van meer dan 10jaar oud  opsturen  is er wel over ,deze horen in de vuilbak voor recyclage .

Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Dat is inderdaad best vreemd! 😂 Neem gerust contact op met de klantendienst via Messenger, Twitter of Whatsapp, dan kan in elk geval eens nagekeken worden of er iets van terug te vinden is op je account. Maar wellicht gaat het inderdaad om een vergissing als je zelf niets besteld hebt.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen


@klada  schreef:

...ook niks besteld bij Telenet , is dit misschien een nieuwe manier van recyclage  bij Telenet 


Niets besteld?

Steek er je tijd niet in, en kieper het in je afval 🙂

klada
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Afval van Telenet is mijn afval niet 🤔

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

je hebt het aangenomen dus je bent eigenaar

contact opnemen winkel adres op de doos

geen antwoord op je e-mail nog bijhouden

de winkel kan het altijd terug vragen zeker een jaar

als ze via e-mail laten weten dat je mag weg gooien dan mag het weg

anders sturen ze een label om door post nl laten ophalen

je moet dat bewijs goed bijhouden  anders kunnen ze nog geld vragen

(zullen stukken zijn van andere persoon die dit terug vraagt )

rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Postnl issue? Hoorde het gisteren toevallig in een fotozaak op de A12 in Wilrijk. Mijn bestelling ook niet toegekomen etc. en geen idee waar het is. Er is blijkbaar een probleem geweest met labels rond 14/01 . Dus verkeerde labels etc

Of het echt zo is , geen idee. ik geef het maar mee

 

Ex-Netweter
 

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Je hebt niets ontvangen... Maak ze schoon en zet ze op eBay. 😁

klada
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

Vandaag deze  mail van Telenet gekregen:

Dit pakket was aangekomen bij A&C en werd terug naar afzender gestuurd omdat we niet wisten van wie deze inhoud was,
ook weten we niet waarom deze producten naar hen verzonden werden.
Volgens de gegevens op het pakket is het adres waar we het naartoe gestuurd hebben ook het adres waar het pakket vandaag kwam.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb nooit iets terug gestuurd naar A&C  ,kende dit bedrijf niet eens maar nu wel 😉

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Pakje met gebruikte Telenet-powerlines ontvangen

hou de e-mail goed bij

ze moeten niets meer terug hebben

je kan doen wat je wilt met de stukken