Beantwoorden
Domi19631
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Persoonlijke login gewijzigd

@Suzy 

Beste Suzy,

gisteren avond ging plots mijn internet verbruik met rasse schreden naar omhoog. Daarom heb ik weer een nieuwe persoonlijke login aangemaakt. Kunnjevmij nog eens helpen met het overzetten van mijn Domi1963 account naar mijn @telenet account? Ik moet Het via deze weg doen want ik kan U geen privébericht sturen.

Dus ook aan de andere Netweters : ik ben Domi1963 en niet Domi19631

21 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Persoonlijke login gewijzigd

Hey Domi,

 

Man, jij hebt toch wel heel veel pech hé .... 😯

Ben je zeker dat jij geen undercover tester bent om Telenet het vuur aan de schenen te leggen? 🤔

 

Voor alle duidelijkheid, dat laatste is niet ernstig gemeend hé. Ik vind het heel erg voor u wat jij allemaal te verduren krijgt ....☹️


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Persoonlijke login gewijzigd

@Domi1963, et voila! Bij deze zou dit normaal in orde moeten zijn voor je. Als je nu inlogt op De Netweters, zou je normaal terug op je oude account Domi1963 moeten terecht komen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Persoonlijke login gewijzigd

@Suzy 

Inderdaad, ik zit terug op mijn oude account. Maar zou je mij via privé bericht kunnen laten weten welke login je gekoppeld hebt aan mijn Netweters account? Want ik heb gisteren avond mijn persoonlijke login gewijzigd want mijn internet verbruik steeg met 5 GB PER uur zonder dat wij iets speciaal hadden gedaan of deden. Pas toen ik mijn 2 Gigaset vaste telefoon handsets met WiFi mogelijkheden heb uitgetrokken stopte de stijging van het verbruik. Nochtans waren deze niet in gebruik. Ik heb dan ook maar meteen een nieuwe persoonlijke login aangemaakt en nieuw wachtwoord aangemaakt. En raad eens wat? Weer een probleem van de baan!! 

IK KAN NU HET WACHTWOORD VAN MIJN MAILBOX WIJZIGEN!!! Dus dat dossier mag van mij dicht. Nu nog enkel,de toewijzing van de 5 Triiing apps verkrijgen en de kous is af dan met mijn problemen...

Never trust in Dust
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Persoonlijke login gewijzigd

@StefaanH 

Zwijg vlug.😀 Sinds ik de nieuwe persoonlijke login heb aangemaakt, kan ik mijn wachtwoord van mijn mailbox wel wijzigen. Nu nog één probleem oplossen en dat is de toekenning van de 5 Triiing apps.😁

Never trust in Dust
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Persoonlijke login gewijzigd

En er is licht op het einde van de tunnel !!

 

Goed nieuws mag ook eens hé 😎


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Persoonlijke login gewijzigd

@Suzy 

Het is OK! Je hoeft geen privébericht te sturen. Ik heb gemerkt dat mijn oude Netweters account gekoppeld is aan mijn nieuwe persoonlijke login met @Telenet account.

Nogmaals dank! 😉

Never trust in Dust
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Persoonlijke login gewijzigd

@Suzy @StefaanH

Zie hier een screenshot van mijn verbruik en let op de dag van gisteren. Niet te begrijpen?!?!?

 

401D19A3-5C0E-489D-94FB-5A08CAFCB3D7.png

Never trust in Dust
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Persoonlijke login gewijzigd

Ja, dat is inderdaad heel vreemd ....🤔

Geen idee wat zoiets kan veroorzaken ... En we hebben natuurlijk geen tools om na te gaan of dit echt verbruikt is vanuit uw locatie of dat er ergens een teller bij TN dolgedraaid is. Beide zijn mogelijk ....😒

Of die twee foons dat kunnen veroorzaken ... Dat zou best getest worden. Koppel ze eens opnieuw aan en hou het verbruik goed in de gaten ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Persoonlijke login gewijzigd


@Domi1963  schreef:

@Suzy Ik heb gemerkt dat mijn oude Netweters account gekoppeld is aan mijn nieuwe persoonlijke login met @Telenet account.


@Domi1963, goed dat je het zelf hebt kunnen uitvissen, want wij hebben geen zicht op welke login je precies gebruikt. 

 

Enige dat we weten is dat het om een SSO (single sign-on) login gaat, zoals elke login bij Telenet. Dat zorgt ervoor dat er aan elk Netweter account een SSO ID hangt. En die SSO ID's kan ik van account wijzigen, waardoor we je terug op je oude account kunnen laten aanmelden. Magie! 😃


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Persoonlijke login gewijzigd

@Domi1963, inderdaad een vreemde gedraging van je verbruik zo ineens. Goede beslissing om dan je login even te wijzigen en de wachtwoorden van je WiFi eventueel te resetten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Persoonlijke login gewijzigd

QUOTE:

 inderdaad een vreemde gedraging van je verbruik zo ineens. Goede beslissing om dan je login even te wijzigen en de wachtwoorden van je WiFi eventueel te resetten. 

END QUOTE

 

Akkoord @Suzy , maar als het een legitiem apparaat is in uw eigen netwerk dat dol draait (in dit geval eventueel twee foons) dan helpt dat ook niet hé ... Die dingen mogen immers op het netwerk en je gaat het inloggen van uw eigen toestellen toch aanpassen aan nieuwe credentials ... Maar het is inderdaad nooit een verkeerde reactie, daar heb je gelijk in 😎


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Persoonlijke login gewijzigd

Zou je niet beter zoeken naar de oorzaak van dit gedrag?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Persoonlijke login gewijzigd

@sb 

 

Jazeker, heb ik hier wat hoger ook al gesuggereerd (de foons testen, om ergens te starten)

 

Maar zoals Suzy al aangaf, als eerste reactie is dat zeker nooit verkeerd.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Persoonlijke login gewijzigd

@sb @StefaanH 

Hoe moet ik dat uitvissen Björn?

De 2 handsets liggen nu op tafel ingschakeld en verbonden via WiFi maar ik zie er niets aan...

Ik kan alleen maar verzinnen dat er iets zou gehackt zijn?? Gisteren heb ik de 2 phones uitgetrokken en uitgezet. Toen is het verbruik beginnen minderen. Ik heb ook meteen een nieuwe persoonlijke login met nieuw bijhorend wachtwoord aangemaakt. Verder weet ik niet wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn van het hoge internet verbruik op 1 dag...

Never trust in Dust