Beantwoorden
Alan
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Structuur Webmail en abonnementen zien

Ik zou graag heel deTelenet mail structure zien, van het abonnement tot mailbox. Ook de aanrekening/betaling structure.

Ik ben onlangs verhuisd en Telenet krijgt het niet voor mekaar om een propere oplossing te vinden.

Twee verschillende woon adressen, twee (of meerdere) verschillende abonnementen twee verschillende logon id’s, meerdere mailboxes. Telefoongesprekken, chat sessies, e-mails helpen niet.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Webmail structure

1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Structuur Webmail en abonnementen zien

Normaal gezien heb je 1 (zegge en schrijve één) klantennummer bij Telenet op dezelfde naam.

Daar kan je verschillende aansluit-adressen op hebben bijvoorbeeld een thuis adres, een 2e verblijf adres.

Op elk van die adressen kan je verschillende produkten hebben. bijvoorbeeld One op het ene en One+ op het andere adres of enkel basic internet.

Voor internet heb je dan bijvoorbeeld 2 verschillende "Mijn Telenet" maar ook de mogelijkheid om op elk adres een aparte mailbox te hebben, zelfs meerdere. Maar telkens met een ander mailadres.

Alles komt normaal op 1 (één) factuur.

Je kan vragen om per adres te factureren maar het blijft hetzelfde klantennummer en het komt ook eventueel ook toe per post op het verschillend adres. Je kan ook vragen om de producten van een bepaald adres te factureren aan een 3e betaler ijvoorbeeld de werkgever indien die daarmee akkoord is.

Het is aan de medewerker om dit van in den beginne correct te registreren. Is dit niet gebeurd dan vraagt het wat werk om dit te corrigeren o.a. met een overname en dergelijke. En ik weet het, op de administratie zijn er soms medewerkers aan wie je het met handen, voeten, schema's enz. moet uitleggen. Ik heb er mij genoeg aan geërgerd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.