Beantwoorden
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Goede start

Het zal voor iedereen wel wat wennen zijn, en na verloop van tijd zullen er wel enkele "pijnpuntjes" naar boven komen, maar na een eerste kennismaking heb ik toch niks "mank" gevonden.

Ik vind de look & feel wel geslaagd. 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Goede start

Het is inderdaad wat wennen maar ik vind mijn weg reeds sneller met de nieuwe layout. Om afbeeldingen goed of af te keuren is in ieder geval veel sneller te gebruiken.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Goede start

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het ‘oogt wat anders ‘ maar in de positieve zin. Het is er goed op vooruit gegaan en het is makkelijker om de weg te vinden. Ook ziet het er overzichtelijker uit maar dat is hoe ik het zie. Kwa ‘mankementen’ nog niks gevonden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Goede start

Bedankt voor de eerste leuke reacties! Naast de nieuwe look & feel hebben we achterliggend ook gewerkt aan de performantie van onze community. Oude delen code werden herschreven of weggehaald. Dit zou de snelheid van de community ten goede moeten komen.

Vandaag hebben we alvast nog enkele kleine bugs opgelost:  

  • enter en shift+enter (bij nieuwe vraag of antwoord) werden na posten niet getoond -> opgelost
  • aankondigingen dropdown in de top-navigatie heeft meer breedte gekregen -> nu past elk item op 1 regel
  • meldingen over ongepaste inhoud waren tijdelijk zichtbaar in de nieuwe activiteitfeed -> opgelost
  • meldingen in de Krak Lounge waren tijdelijk zichtbaar in de nieuwe activiteitfeed -> opgelost

Sowieso staan er nog items op onze lijst om te fixen, hier gaan we samen met de developer maandag direct mee mee aan de slag! 

Waar we wel zeker van zijn, is dat er sowieso nog heel wat meldingen/info berichten in de oude stijl verstopt zitten op onze community.
Hieronder zie je hoe een nieuwe melding eruit hoort te zien: 

Suzy_0-1652455571669.png

Suzy_2-1652455991231.png

En dit is een voorbeeld van een melding in de oude stijl:

Suzy_1-1652455734394.png

 

Deze mogen jullie dus ook zeker doorgeven op dit bord eens je ze tegenkomt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Goede start

Ik kan me alleen maar aansluiten bij jullie. De nieuwe look is een aangename verrassing, Het oogt meteen moderner. De user interface is over het algemeen veel logischer geworden.

Mijn complimenten aan het team dat hieraan heeft gesleuteld. 👍


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Goede start


@BillyX  schreef:

Ik kan me alleen maar aansluiten bij jullie. De nieuwe look is een aangename verrassing, Het oogt meteen moderner. De user interface is over het algemeen veel logischer geworden.

Mijn complimenten aan het team dat hieraan heeft gesleuteld. 👍


Dankjewel, @BillyX! Heel fijn om te lezen. 😀 Het doel was absoluut om De Netweters moderner te doen ogen en terug te laten passen bij de look & feel van Telenet. Maar ook het verbeteren van de user interface was één van de doelstellingen. Daarnaast hadden we nog de performantie van de website, waar we tijdens het gehele proces op hebben gefocust.  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.