Beantwoorden
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Nieuwe categorieën

Hallo,

 

ik merk dat de categorieën nog van de vorige design is en ondertussen ook nieuwe technologie ontwikkeld is.

Hieronder mijn voorstel van categorieën:

- Tv

- vast internet

- mobiel (bellen, internet en sms)

- vaste lijn

- abonnementen

- app’s

- testlab (beta en ontwikkeling)

- updates

- suggesties 

 

het is maar een idee om de categorieën meer een gerichte en correctere categorie te kunnen geven dan de huidige 😉

 

Tags (1)
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7372
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe categorieën

Hi @Jamingo! Bedankt voor je voorstel! Op De Netweters maken we gebruik van categorieën en borden, jouw voorstel zijn nieuwe hoofdcategorieën? Want we proberen de structuur (categorieën en borden) zo op te bouwen dat er overal regelmatig interacties op zijn. Sommige topics worden minder besproken en dan is het minder aantrekkelijk om er een apart bord voor te maken. 

En met suggesties, bedoel je suggesties voor de community? Want product-suggesties vind ikzelf een goed idee, maar zonder een commitment van de juiste afdelingen intern zijn die product-suggesties leuk, maar wordt er geen gehoor of gevolg aan gegeven. Tijdens de eerste jaren van deze community bestond er trouwens een feedback/suggestie-bord, maar toen vonden we het jammer dat er zelden iets concreet werd gedaan met deze feedback en hebben we besloten dit niet prominent meer op de community naar voren te brengen. Want voor de klanten die de moeite deden suggesties te maken, is het ook niet leuk als er dan niets mee wordt gedaan. Sowieso is dit wel iets waar we vanop community erg sterk in geloven. Maar ook zonder feedback/suggestie-bord, geven we feedback die we opmerken in threads intern door. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Nieuwe categorieën

Hye @Suzy,

 

Inderdaad mijn voorstel is voor de hoofdcategorieën en over suggesties bedoel ik zoals je zei de product suggesties.

Bedankt voor de verduidelijking en versta je punt maar hopelijk zal er intern een oplossing voor komen zodat bijvoorbeeld 'netweters' of de kraks ervan tenminste feedback krijgen. 🙂