Beantwoorden
MarcDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

prime film sport naar play more

De Website van Prime is veranderd naar enkel een TV-gids. Verder verwijzen ze je door naar Yelo Play.

Wat ik vooral mis en zeer spijtig vind is dat de keuze knoppen 'Nieuw deze maand' en vooral 'Nieuw volgende maand' niet meer te vinden zijn! Er is dus geen mogelijk meer om de Première film al te plannen voor volgende maand. Er is zelf nergens meer een vermelding welke films nu nieuw zijn of niet. In de keuze knop 'Ontdek' staan alleen films van deze maand en hier staat zelfs nergens vermeld of het hier om een première gaat of niet!

Ook heb ik nu moeten constateren met de overschakeling van Yelo.be TV naar Yelo Play dat ik niet meer in staat ben om via mijn PC Prime films en nu Play More films te programeren. Waarvoor is dat nu weeral veranderd?

Ik hoop ten zeerste de de Yelo Play website nog grondig wordt aangepast, anders is dit geen stap vooruit maar zeker 10 achteruit.

Als er nog meer mensen zich benadeelt voelen gelieve dan met z'n alle te reageren in de hoop dat Telenet daar ontrent enig actie zou ondernemen om dit recht te zetten.

Tags (2)
3 reacties
ROBBE1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your sixth party! De kop is eraf!

prime film sport naar play more

Deze aanpassing vanwege Telenet is inderdaad een grote achteruitgang. Vroeger kon je zien welke premieres er waren bij" verwacht volgende maand".  De tvtheek/play more/nieuw geeft niet alle nieuwe films. Voor sommige dien jezelf nog extra te betalen wil je ze nu zien.

pdmv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

prime film sport naar play more

blijft mij ook een raadsel waarom elke verandering bij telenet telkens weer een stap achteruit moet zijn, ook de nieuwe tv-theek is een onbruikbare draak t.o.v. vorige versies...

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

prime film sport naar play more

Ik heb nog iets eigenaardigs vastgesteld, als ik naar de website van PRIME ga via mijn laptop dan staat in de programmagids de namen van die zenders nog steeds niet vermeld maar als ik via mijn tablet surf naar de website dan staan die namen wel vermeld, dat vind ik toch maar eigenaardig.

Dus zal ik momenteel mijn tablet moeten  gebruiken om de programmagids te raadplegen.

0 Likes
Beantwoorden