Beantwoorden
PtrPtrs
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Trick or treat? En we zijn vertrokken!

Alleen noodoproepen

Internet, TV & Huistelefoon werken prima... Mobiele telefoon geeft sinds een paar uur af en toe "Alleen noodoproepen", en soms dan ook weer "Telenet" als service.

 

GSM stuk of iets anders ?

 

Dank bij voorbaat, Peter

0 Likes
19 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Alleen noodoproepen

Helemaal geen probleem, @StefaanH. Je input wordt erg gewaardeerd. Wilde het enkel wat ophelderen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
T3ch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Alleen noodoproepen

Spijtig genoeg doet Telenet er nog een schepje bovenop, factuur van 21,94 euro voor 'Nieuw of gewijzigd mobiel abonnement'. Ik vraag om iets te herstellen wat niet werkt, moet ik nog gaan bijbetalen ook. 

Alles staat altijd op 1 factuur maar word nu nog eens een administratieve mengelmoes.

Als ik mijn job doe zoals het er bij Telenet aan toe gaat vallen er doden, heeft er nu niemand respect voor een klant.

Eergevoel, voldoening  kennen ze dat nog de dag van vandaag. 

Ik ben altijd vriendelijk aan de telefoon met de klantendienst, zelfs na 4 keer bellen zonder resultaat, blijkbaar moet ik me dan maar als een bullebak gaan gedragen om iets gedaan te krijgen, wat een wereld.

Next stop Test Aankoop?

 

 

Modelnummer : M
Versie : 39.0
0 Likes
T3ch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Alleen noodoproepen

Probleem opgelost, berichtje gekregen van telenet met de opdracht om het toestel te herstarten. Na de herstart werkt alles op het eerste zicht. We zullen zien wat het geeft binnen een paar dagen. 

 

Nogmaals bedankt voor de reacties.

Modelnummer : M
Versie : 39.0
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Alleen noodoproepen


@T3ch schreef:

Probleem opgelost, berichtje gekregen van telenet met de opdracht om het toestel te herstarten. Na de herstart werkt alles op het eerste zicht. We zullen zien wat het geeft binnen een paar dagen. 

 

Nogmaals bedankt voor de reacties.


Dit is een oplossing die tot in den treure herhaald wordt zodat er niemand nog aan denkt om dit aan te geven als mogelijke oplossing.

Toestel uitzetten en niet in standby of scherm uitzetten, desnoods de batterij er eens uithalen.

En dan heropstarten.

En doe dat minstens om de week of veertien dagen is ook nuttig om de updates enz. toe te passen.

Regel geldt voor smartphone, laptop, tablet, PC.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
T3ch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Alleen noodoproepen


@igvfer schreef:

@T3ch schreef:

Probleem opgelost, berichtje gekregen van telenet met de opdracht om het toestel te herstarten. Na de herstart werkt alles op het eerste zicht. We zullen zien wat het geeft binnen een paar dagen. 

 

Nogmaals bedankt voor de reacties.


Dit is een oplossing die tot in den treure herhaald wordt zodat er niemand nog aan denkt om dit aan te geven als mogelijke oplossing.

Toestel uitzetten en niet in standby of scherm uitzetten, desnoods de batterij er eens uithalen.

En dan heropstarten.

En doe dat minstens om de week of veertien dagen is ook nuttig om de updates enz. toe te passen.

Regel geldt voor smartphone, laptop, tablet, PC.


Regelmatig opnieuw opstarten is inderdaad een gouden regel .Tot voor het bericht is mijn telefoon meermaals herstart geweest, inclusief backup van bestanden en een reset, dat was niet het probleem.

Waarschijnlijk hebben ze terug een update van mijn simkaart gedaan, dat hebben ze niet gezegd in het bericht. Maar ik ging nog telefoon van Telenet krijgen om te kijken of alles stabiel was na een paar dagen. 

 

Ik heb nog het 1ste model van de nexus5, start hem wekelijks opnieuw op en loopt nog steeds als nieuw, enige ooit vervangen is een nieuwe batterij vorig jaar. 

 

 

Modelnummer : M
Versie : 39.0
0 Likes