Beantwoorden
Enernevi
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

Als je het pakket " Wigo Home S " hebt en daarbij als opties " toplijn " en " Free phone 24 Belgium " kan je dan 24/24 uur GRATIS met je vaste telefoon bellen naar VASTE en MOBIELE nummers in België? Of is dit een overbodige optie, Free phone 24 Belgium?

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

@Enernevi  als je de optie neem 24/24 belgium dan kan je inderdaad zowel in de dal als piek uren gratis bellen. 

Of deze optie overbodig is dat ligt aan je eigen bel gedrag. Als jij veel belt dus ook overdag is dat wel een optie maar als eens per dag belt en je kan dat uitstellen tot de avond uren dan is het een overbodige optie. Waarom betaal je dan voor iets wat je niet gebruikt of wat je weinig gebruikt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

@Enernevi 

Je hebt een vreemde combinatie voor ogen, lijkt mij.

Bij wigo home s kan je twee types telefoniecontracten hebben.

Als je van whop komt: freephone europ, gecombineerd met de optie: any time (7,5 euro)

Als je overgestapt bent naar de echte wigo home s: Vaste telefonie met optie: piektijd (5 euro )

Je kan met beide opties gratis bellen gedurende de piekuren. Met optie any time kan je ook naar het buitenland bellen.

https://www2.telenet.be/nl/ontdek/opties/vaste-telefonie/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Enernevi
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

Zowel naar vaste als mobiele nummers???

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

@Enernevi 

Ja, beide.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Enernevi
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

Het gaat er niet om wat ik zou willen kiezen. Ik HEB die opties bij mijn Wigo Home S en dus wil ik weten wat het surplus is van de optie " freephone 24 Belgium " bij mijn WIGO.

In WIGO kan je gratis bellen in de DALUREN naar VAST en MOBIEL?

Wat kan ik meer door Free Phone 24 BELGIUM? ---- Bellen in de PIEKUREN naar VAST en MOBIEL, BINNEN- en BUITELAND?

Ten andere: de optie " Anytime " gaat ook verdwijnen bij Telenet, brief gezien bij een vriend deze week.

Telenet maakt er echt een soep van.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

@Enernevi 

Freephone 24 (Belgium ) is een heel oud contract. Daar zat bij mijn weten geen gratis mogelijkheid om te bellen naar GSM.

De opvolger van freephone 24 was freephone europ. Daar kwam het gratis bellen naar GSM bij. (Daluren ). Met de optie any time kwam daar ook de mogelijkheid bij om gratis te bellen naar GSM gedurende de piekuren.

Na de laatste aanpassing (wigo home s) heeft vaste telefonie blijkbaar geen eigen naam meer. Men kan wel met de optie piektijd gedurende de ganse dag gratis bellen naar vast en GSM.

Het voordeel van de overstap van freephone 24 naar freephone europ was in feite de GSM mogelijkheid. Het voordeel van freephone 24 was dat men geen optie nodig had om in de piekuren te bellen (alleen vast).

Tot hier wat ik mij herinner, of meen te herinneren tenminste.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

@Enernevi  als je de optie 24 Belgium neemt kan je de gehele dag gratis bellen naar alle vaste nummers in Belgie. Daar zitten geen GSM nummers in begrepen die zijn dus betalend. 

 

Als je de optie Anytime neemt kan je voor een bedrag per maand bellen naar vaste nummers onbeperkt en heb je 2000 belminuten per maand naar mobiele nummers in Belgie en europa en de vaste nummers in europa. 

 

Welk voordeel je hiermee uithaalt is te bekijken voor jezelf. Bel je veel of bel je weinig in de dal en piekuren. 

 

Er zijn ook tegenwoordig vele alternatieven, denk aan Whatsapp waarmee je al kan bellen ook naar buitenlandse gsm nummers zonder te betalen. Op die manier kan je het ook bekijken zonder misschien iets extra te moeten betalen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

@Enernevi 

Ik heb wigos3, daar is inbegrepen (bellen 24/7) in België naar vaste en gsm nummers.

Zie niet waarom je die extras nodig hebt.

Via smartfoon (whatsapp) bel je bijna overal,mensen die geen whatsapp hebben,gebruik

telenet (triing) is oook gratis.

Mijn WIGO S 3GB kost €84.55 per maand.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan 24/24 gratis bellen met Freephone 24 Belgium?

@Moaner 

 

Wigo Home S is verschillend van Wigo S.