Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Telenet One Number voor je smartwatch


@remcotorken  schreef:

Als ik een smartwatch (LTE) zou aanschaffen, kan ik dan met de eSIM hetzelfde nummer nemen als het nummer van mijn smartphone? En indien ja, dan hangt dit gewoon vast aan mijn bestaan gsm-abonnement dat ik momenteel heb voor mijn smartphone?


Blijkbaar kan het nu al 😊

Onder de naam "Telenet One Number" kan je je mobiele nummer op je gekoppelde smartwatch gebruiken. Je hebt er een WIGO- Yugo- of Klik abonnementvoor nodig, en WatchOS 7.1:

bron: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=80&t=59335

 

PS. Ik vind hierover nog geen informatie op de Telenet site. Primeur voor Userbase 😋?

 

Split met originele topic door Suzy (admin) | Reden: eSIM voor smartphones apart

78 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet One Number voor je smartwatch

Jullie mogen snel meer nieuws verwachten! 😉 Alleszins ondersteunt Telenet op dit moment smartwatches met eSIM nog niet. 

 

Waarom konden sommige klanten het dan wel al activeren?
Apple deed achterliggend al een paar aanpassingen aan hun besturingssysteem die Telenet One Number in de toekomst mogelijk maken. Zo kan Telenet zich optimaal voorbereiden op de officiële lancering en eventuele problemen oplossen. Het kan dat sommige klanten die aanpassingen al zien en Telenet One Number dus al konden activeren. Maar Telenet biedt tot de officiële release geen ondersteuning op Telenet One Number. Ook geeft Telenet geen garanties dat nu activeren al zal lukken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Telenet One Number voor je smartwatch

Ik las dit zonet:

 

https://press.telenet.be/voor-het-eerst-in-belgie-smartphone-en-smartwatch-delen-hetzelfde-mobiele-n...

 

Aan het einde van het artikel staat dat Telenet & BASE in 2021 esim naar meer toestellen zullen brengen, waaronder smartphones..

 

 

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet One Number voor je smartwatch

Dat artikel heb ik ook net zitten lezen. Het zal eindelijk uitgebracht worden iets wat eigenlijk al langer had gemogen. Orange was de eerste maar Telenet is er erg laat mee al zeg ik het zelf. Maar het komt er dan toch aan nog even geduld hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Telenet One Number voor je smartwatch

Nice !  Begin volgend jaar schaf ik me zeker een Apple Watch LTE aan.

https://tweakers.net/nieuws/174360/telenet-ondersteunt-delen-van-telefoonnummer-met-smartwatch-via-e...

0 Likes
lowieken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet One Number voor je smartwatch

Er zijn voor een Apple Watch met cellular (zonder iphone in de buurt) echt bijna geen use cases die het de moeite waard maken. Geen email, geen whatsapp, telegram, twitter, facebook, instagram,...

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet One Number voor je smartwatch

Je kan vanaf nu ook bij Telenet de Apple Watch SE & Series 6 met 4G hier bestellen met klantenkorting 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet One Number voor je smartwatch

Ondertussen laat ik jullie graag weten dat Telenet One Number ondertussen geactiveerd kan worden op volgende Samsung Watches:

 

  • Samsung Galaxy Watch 3 LTE
  • Samsung Galaxy Watch Active 2

Andere Samsung Watches ondersteunt Telenet momenteel niet. Als klant kan je momenteel de Galaxy Watch 3 LTE al kopen, binnenkort komt daar ook het andere model bij (timing heb ik niet). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

paulus
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet One Number voor je smartwatch

Wanneer ga telenet ander smartwatch ondersteunen zoals BV: mobivoi ticwatch pro lte?

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Telenet One Number voor je smartwatch

Als ik het zo lees is het vooral de smartwatch fabrikant die de Telenet esim moet ondersteunen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
remcotorken
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Happy New Year! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet One Number voor je smartwatch

Goed om te horen!

 

Suzy, waar kan ik best mijn vragen stellen over de Samsung Galaxy Watch3 die jullie aanbieden in de webshop? 

 

Zo is de watch3 in jullie webshop de 45mm-variant maar in de beschrijving staat er: "Je kan kiezen tussen 41 en 45 mm." Maar ik vind niet echt de optie om dit te wijzigen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet One Number voor je smartwatch

@remcotorken 

Als je de kop goed leest van beide Samsung uurwerken, dan lees je bij de zwarte: GALAXY WATCH WATCH 3 45 MM BLACK en bij de gouden GALAXY WATCH WATCH 3 41 MM GOLD.

 

Elk van beiden is slechts in één kleur.

remcotorken
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Happy New Year! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet One Number voor je smartwatch

Jammer dat de 41 mm niet ook verkrijgbaar is in zwart.

0 Likes
Ace64
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Telenet One Number voor je smartwatch

Hallo,

Sinds december ll. heb ik een Samsung galaxy active 2 lte watch sm-r825f. Deze kan ik niet koppelen voor ’one number’ met mijn Huawei mate 20 pro. (ook niet met iPhone of andere Android gsm) Als ik mobiel abonnement activeer in de wear app zegt hij ’geen telenet abonnement beschikbaar voor dit toestel ’. Na veelvuldig contact met telenet- simkaart gsm vervangen- mob. data aan- bellen via WiFi on- laatste software gsm en watch- reset van beide toestellen-... nog steeds geen oplossing, ook niet na contact met Samsung. Is er iemand met dezelfde watch die het wel is gelukt?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Samsung galaxy active 2

Tags (1)
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telenet One Number voor je smartwatch

@Ace64  je zou deze toppic moeten volgen : 

https://www.netweters.be/t5/Toestel-info/Telenet-One-Number-voor-je-smartwatch/m-p/109855#U109855

We zitten daar al aan pagina 7 maar nog steeds geen oplossing. 

Ik denk dat we hier nog even moeten op wachten of vergis ik me Suzy? 🙂

 

05/02: Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: URL aangepast doordat topic werd opgesplitst


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.