Beantwoorden
rudiangela2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

"Niet aangemeld bij netwerk" met nieuwe simkaart

Op 12 december een nieuwe telefoon gekocht  (samsung A52S 5G 128GB ) bij AUVA Zonhoven

Nieuwe simkaart laten plaatsen door AUva omdat oude simkaart niet paste

Negen dagen geen probleem gehad met telfoon maar 21/12/2021 zegt de telefoon                             "niet aangemeld bij netwerk" simkaart in een andere telefoon geplaatst maar geen resultaat,

Gekeken op mijn telenet voor pin pup en simkaartnummer maar deze komen niet overeen met de simkaart in de telfoon .

gisteren naar telenet gebeld maar na lang proberen niet geholpen  , moest wachten tot de volgende dag , vandaag terug gebeld maar ook al weer zonder resultaat , hebben telefoon dringend nodig 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Problemen simkaart

0 Likes
2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2242
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

"Niet aangemeld bij netwerk" met nieuwe simkaart

De nummer van de sim kaart in Mijn Telenet moet dezelfde zijn als deze op uw SIMkaart in de smartphone.

De puk code moet ook dezelfde zijn als op uw sim kaart.

In mijn Telenet staat de originele pin code van de kaart maar deze code kan je verandert hebben.

Ik vermoed dat ge dezezelfde telfoon nummer wilde houden als vroeger. Dus dan moet in mijn telenet ook deze nummer staan.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Peejay
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

"Niet aangemeld bij netwerk" met nieuwe simkaart

Met de feestdagen voor de deur zou ik snel binnenspringen in een winkel van Telenet. Desnoods kunnen ze je een nieuwe simkaart geven en je nummer overzetten?