Beantwoorden
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Waar vind je de lopende belkosten als Telenet klant?

Bij andere providers kan men kijken naar de lopende belkosten. Bij Telenet heb ik nog niet gevonden waar ik de lopende rekening kan bekijken.

Dit zou ik willen doen om niet voor verrassingen te komen op het einde van de maand. Dit vooral voor het bellen naar het buitenland en vanaf het buitenland.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: lopende belkosten bij Telenet


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waar vind je de lopende belkosten als Telenet klant?

@Janneke_Dust  

Je kan je verbruik opvolgen via mijn Telenet. 

Log in op 'mijn Telenet' --->  klik op de tegel verbruik

patrick37_0-1632386322045.png

 

Dan klik je op de tegel met je naam erbij ( let wel op want je moet via 'mijn Telenet ' wel je mobiele nummers gekoppeld hebben aan een gebruiker om het verbruik te kunnen zien. In mijn geval dus de tweede tegel om op te klikken.

 

patrick37_1-1632386427022.png

Als je er op klikt dan kies je de juiste gebruiker en kan je zien wat je verbruik is , je lopende verbruik. 

 

patrick37_2-1632386552403.png

 

Dit kan je ook nazien via de Telenet app. 

 

Open de app ---> kies onderin verbruik ----> dan kies je de eerste bol die je ziet , mobiel verbruik ---> daar tik je dan op je naam om het verbruik na te kijken ---> dan zie je ook een blok met daarin de gegevens van wat je verbruikt hebt. Als je in detail wil kijken dan tik je op verbruiksdetail en zie je waar je verbruik aan opgegaan is , hoeveel mobiele data je per dag verbruikt hebt als ook naar welke nummers je gebeld of ge-smst hebt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Waar vind je de lopende belkosten als Telenet klant?

Jammer dat het voor de vaste lijn niet kan...

0 Likes