Beantwoorden
THR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Netjes! Leesclubje starten?

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

Onlangs werd me voorgesteld om nieuwe TV BOX te proberen. Levering was vlot maar activering heeft 3 weken geduurd. Contact met Telenet verloopt zeer moeilijk aangezien je steeds doorverwezen wordt naar standaard helpdesk en niet diegene die voor nieuwe TV BoX (met juist geinformeerde mensen bemand). Eens geactiveerd blijkt dat Yelo Play en zelfs PlaySport niet meer bruikbaar zijn. Ik betaal gemiddeld 150 Euro per maand (TV, internet,Play more, Sport, mobiele telefoon etc..). Maar op vandaag kan ik enkel thuis naar 1 toestel nog mijn totaal pakket bekijken en niemand kan mij zeggen wanneer de nieuwe app toegankelijk is. Bellen is hopeloos want je valt op standaard dienst die niet op de hoogte is en je ook niet kan doorschakelen.... 

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

normaal tegen februari zou je de app kunnen gebruiken ook, dan word de telenet box officieel voor iedereen beschikbaar.

normaal zou tegen dan toch de app beschikbaar moeten zijn veronderstel ik want anders gaan klanten dit missen zonder app optie.

de eerste groep testers zijn deze momenteel aan het testen, dus je mag denken dat deze snel er aan komt,

even wachten dus,

alvast nog veel plezier aan de nieuwe box in zoverre dat je uw pakketten kan bekijken daarop.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

@Master-Magic de Telenet TV app is al beschikbaar hoor, ben deze volop aan het testen nu. Over dat Play Sports niet meer werkt, daar zijn ze volop mee bezig om het op te lossen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
THR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Netjes! Leesclubje starten?

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

Bedankt voor je reactie. Maar over welke nieuwe App voor IOS (Apple) die daadwerkelijk werkt en beschikbaar is in de store heb je het dan eigenlijk ?

 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

Deze app is nog niet openbaar beschikbaars in de App Store, ik test deze momenteel via TestFlight (het test programma van Apple) 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

@THR, geraak je ondertussen nog altijd niet binnen op de 015/33.44.88 nummer, waar het team voor alle TV-box vragen zit? 

 

De nieuwe TV-app wordt momenteel inderdaad getest door een kleine groep klanten. Deze zal binnenkort uitgerold worden naar alle bestaande TV-box klanten. Je krijgt hier zeker communicatie over eens het zover is. Op dit moment kan je de app niet downloaden, want hij is nog niet beschikbaar in de publieke stores van Android of Apple. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

Telenet op zijn best .. onduidelijk en amateurs aan de telefoon die niets weten van IT. 

0 Likes
THR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Netjes! Leesclubje starten?

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

Bedankt Suzy, ben vandaag ook opgebeld geweest door Telenet met meer uitleg betreffende TV-app. Was voor mij niet echt duidelijk dat voor test publiek yelo play helemaal niet meer beschikbaar is uiteindelijk. Zal dus wachten worden op nieuwe TV-app, tenzij men mij die laat mee testen natuurlijk 🙂 Ter info de Play sports app die werkt wel terug zoals voorheen. En de nieuwe TV-Box valt ook best mee, nieuw jasje en handige bediening. Beeld via Oled 4K TV ziet er toch ook al beter uit terwijl er toch  nog niet in 4K wordt uitgezonden.

THR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Netjes! Leesclubje starten?

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

De app kan je enkel testen op uitnodiging van de ontwikkelaar.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activatie TV-box en apps niet bruikbaar

@THR, goed dat men je heeft opgebeld en wat meer info kon geven! Nog toegevoegd worden aan de test groep is helaas niet mogelijk. Maar de app komt er zeer binnenkort aan. Nog eventjes geduld! Smiley Knipoog


@THR@  schreef:

Ter info de Play sports app die werkt wel terug zoals voorheen.


Klopt! Men heeft me gisteren laten weten dat er succesvol een fix voor alle geïmpacteerde klanten ingewerkt werd. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.