Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

Zou het interessant zijn moest telenet vrijgeven aan welke bugs momenteel gewerkt wordt , dan hoeven we het daar niet meer over te "zagen" en gewoon afwachten ?

 

Bevordert misschien overzichtelijkheid in dit forum.

10 reacties
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

@Theo2 Iets vergelijkbaars had ik ook al voorgesteld, maar dan krijg je te horen dat ervoor gekozen is om alles door te bellen...Jammer want het zou alles een stuk overzichtelijker maken. En dan ineens in die lijst zetten wat al opgelost is en wat niet..

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

@Theo2, bedankt voor je suggestie, deze vraag werd reeds enkele malen gesteld. Daarom is men is bij Telenet aan het bekijken of men een aantal gekende problemen kan weergeven via bijvoorbeeld de FAQ van de TV-box. 


De lijst zelf zullen we niet op De Netweters plaatsen, gezien deze regelmatig van updates voorzien moet worden. Maar we zullen er uiteraard wel naar verwijzen, van zodra deze bestaat. Hou jullie zeker op de hoogte eens dit beschikbaar zou zijn!  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

Ik vind ook dat deze forum niet overzichtelijk is

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

@LucDB

 

Wat zou je er dan aan willen veranderen? Doe eens een voorstel, wie weet wordt het wel aangepast!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?


@Suzy@  schreef:

@Theo2, bedankt voor je suggestie, deze vraag werd reeds enkele malen gesteld. Daarom is men is bij Telenet aan het bekijken of men een aantal gekende problemen kan weergeven via bijvoorbeeld de FAQ van de TV-box. 


De lijst zelf zullen we niet op De Netweters plaatsen, gezien deze regelmatig van updates voorzien moet worden.


De volledige lijst uit de database van de helpdesk-operatoren hoeft niet.

Jullie zullen daar nog wel een beoordeling op los laten met prioriteiten enzo. 

Maar als je al zou kunnen  signaleren : voorbeeld

 

-aan ondertitels wordt gewerkt, , synchro en formatisering

-vanaf vandaag wordt ook gewerkt aan de massa data die heen en weer gaat tussen Telenet en de TV-box, terwijl die niet gebruikt wordt

 

Je kan natuurlijk ook punten citeren die nog te weinig gesignaleerd zijn om ernstig genomen te worden, maar wat los je dan.

 

Ook ergonomische zaken kan , maar daar lees ik weinig over.

 

 

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

Voorbeeld: Ik had nu een vraagje over de spraaktechnologie van de TV-box, waar moet je dit doen?

 

Via het zoekpaneel lukt het niet

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?


@LucDB@  schreef:

Voorbeeld: Ik had nu een vraagje over de spraaktechnologie van de TV-box, waar moet je dit doen?

 

Via het zoekpaneel lukt het niet


Nochtans zie ik dat je al gereageerd hebt in deze draad:

https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Spraaktechnologie/m-p/51308#M5593

 

Gewoon onder Hardware&instellingen zou ik zeggen. Persoonlijk zou ik ook een apart forum hebben aangemaakt voor die nieuwe tv-box. Ik heb er bijvoorbeeld géén (voldoe niet aan de voorwaarden en eerlijk gezegd ook niet veel interesse) en het zou veel makkelijker zijn om berichten over die box te negeren. Ik **bleep** wel een en ander op, maar veel heb ik er niet aan.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?


@sb@  schreef:

@LucDB

 

Wat zou je er dan aan willen veranderen? Doe eens een voorstel, wie weet wordt het wel aangepast!


Kun je op het forum op twee trefwoorden zoeken, een plusje ertussen helpt precies niet, het blijft "of".

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

@Theo2, volgens mij werkt onze zoekfunctionaliteit altijd als een "of" en geen "en". Maar ik ga het verder onderzoeken en eens horen bij het platform waarop we werken of er eventueel aan de hand van extra tekens als "en" gezocht kan worden. 

Ik kom erop terug! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ergens een lijst met bugs beschikbaar?

@Theo2, als je wil zoeken op 2 zoektermen en ze moeten beide aanwezig zijn in het zoekresultaat, moet je gebruik maken van de 'AND' operator. Dat betekent dat wanneer je bijvoorbeeld wil zoeken naar "Harmony" en "Bose", je in de zoekbalk "Harmony AND Bose" moet invullen.

 

Er zijn in totaal 3 verschillende operatoren die je kan gebruiken:

  • AND: alle opgegeven zoektermen moeten aanwezig zijn in het zoekresultaat (thread)
  • OR: voldoende dat één van de zoektermen aanwezig is in het zoekresultaat (thread)
  • NOT: kan je gebruiken om zoekresultaten met één specifieke zoekterm uit te sluiten
    bv. "Harmony NOT Bose", dan krijg je alle zoekresultaten waarin Harmony staat, staat er ook iets van BOSE bij, dan wordt dit zoekresultaat weg gelaten.

Extra tip! Als je op de homepage van De Netweters de zoekfunctie gebruikt, zoek je over het hele forum. Als je naar een specifiek bord gaat bv. 'Telenet TV-box' en daar de zoekfunctie bovenaan gebruikt, zoek je enkel in het gedeelte waar je zit (specifieke bord of categorie).

 

Hopelijk helpt je dit met zoeken naar vragen op De Netweters! Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.