Beantwoorden
Ypsilon
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen 4K beeld meer op TV Box

Ik ben testpersoon van de nieuwe TV Box bij de beeldinstellingen kan ik geen 4K selecteren terwijl ik wel een 4K UHD TV heb (Samsung UE65HU8500) ik kan maximaal 1080p of automatisch selecteren. Op mijn app binnen de TV zelf kan ik wel 4K bekijken (zowel op YouTube als Netflix). Ik heb mijn TV-Box al laten heropstarten naar fabrieksinstellingen en het HDMI kanaal gewijzigd maar niks lijkt te helpen.

0 Likes
44 reacties
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Master-Magic Mijn vraag is alleen, of je met de apps Netflix/YouTube van de tv-box, 4K (HDR) kan zien met het juiste abonnement?

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen 4K beeld meer op TV Box


@ppeter@  schreef:

@Master-Magic Mijn vraag is alleen, of je met de apps Netflix/YouTube van de tv-box, 4K (HDR) kan zien met het juiste abonnement?


De enige manier om 4k te kijken via de tvbox is via Netflix en Youtube. Bij de instellingen in mijn tvbox staat 4k er tussen. Het probleem is dat de optie 4k er blijkbaar niet bij iedereen tussen staat.  Wat er dan gebeurt wanneer je die instelling op automatisch zet en dan Netflix in 4k zou willen kijken weet ik niet.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Geen 4K beeld meer op TV Box

Wordt daarbij Dolby vision ondersteund?

0 Likes
strobeka
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

Geen 4K beeld meer op TV Box

hallo,

 

ik kan enkel automatisch

1080p

1080i

720p 

576p

weet niet wat deze allemaal betekenen staat hier dus op automatisch

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@strobeka bel toch maar eens 015 33 44 88 en laat dossier opmaken, er zijn er nog die dit niet kunnen selecteren, maar ik kan wel 4K selecteren.

Jos

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Wheng@  schreef:

@ppeter@  schreef:

@Master-Magic Mijn vraag is alleen, of je met de apps Netflix/YouTube van de tv-box, 4K (HDR) kan zien met het juiste abonnement?


De enige manier om 4k te kijken via de tvbox is via Netflix en Youtube. Bij de instellingen in mijn tvbox staat 4k er tussen. Het probleem is dat de optie 4k er blijkbaar niet bij iedereen tussen staat.  Wat er dan gebeurt wanneer je die instelling op automatisch zet en dan Netflix in 4k zou willen kijken weet ik niet.


Het rare is: bij de instellingen van de TV box kan ik geen 4K selecteren (hoogste optie is 1080p). In de YouTube app zelf staat dit wel tussen de opties...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@m-jan20 dat is al meer aangehaald waarom u niet en ik wel.

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen 4K beeld meer op TV Box


@Ex-Netweter@  schreef:

@m-jan20 dat is al meer aangehaald waarom u niet en ik wel.

Jos


@Ex-Netweter daar gaat het ook niet over...... gaat erover dat ik in YouTube app op de TV Box wel 4K als optie kan kiezen maar in de instellingen op de TV Box niet (zelfde box) 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@m-jan20 u moet bij de zaak blijven, de topic gaat over de tv box, en u smijt er een korte zin tussen over apps van youtube, mij niet verwijten dat het er niet over gaat, het gesprek gaat wel degelijk over geen 4K op tv box!

0 Likes
Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Geen 4K beeld meer op TV Box

Ik kan ook geen 4k selecteren. De technieker, welke langskwam voor verschillende probleempjes, kon het ook niet klaar krijgen en stelde voor Sony te contacteren. Daar wist men te zeggen dat de aansluiting op hdmi4 diende te gebeuren en ik een update dien te maken hiervoor. Ze sturen de gegevens via mail. Misschien is dit een oplossing voor anderen? Als het hiermee opgelost is natuurlijk!

Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Geen 4K beeld meer op TV Box

Te snel geweest!

Het is geen update maar een upgrade van de tv, en die is niet gratis!

De prijs heb ik opgevraagd. Maar weet niet of het het geld waard zal zijn, omdat er toch bijna geen 4k wordt uitgezonden! Mijn tv is 5 jaar oud!

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen 4K beeld meer op TV Box


@Ex-Netweter@  schreef:

@m-jan20 u moet bij de zaak blijven, de topic gaat over de tv box, en u smijt er een korte zin tussen over apps van youtube, mij niet verwijten dat het er niet over gaat, het gesprek gaat wel degelijk over geen 4K op tv box!

@Ex-Netweter Ik heb het dan ook over de YouTube app ingebouwd op de TV-box...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@m-jan20 de topic gaat over tv box en 4k, als u ineens over een you tube app begint waar het zeker niet over gaat, word het verwarrend voor iedereen doe dan aub de moeite een toppic te maken bij app's, of bv you tube app tv box dan is het voor iedereen duidelijk, trouwens ik kan uw minachtend commentaar missen, gisteren mijn moeder verloren ik heb hier echt geen behoefte aan, dan stopt het voor mij.

Jos

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen 4K beeld meer op TV Box

Beginnen wil ik met oprechte medeleven met het verlies van uw moeder. Volgens mij valt "Youtube app 4K op TV box" wel degelijk onder dit topic "Geen 4K meer op TV Box" (aangezien de YouTube app op de Telenet TV Box zelf draait)


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
strobeka
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

Geen 4K beeld meer op TV Box

hallo,

mijn oprechte deelneming ik weet wat het is om je mama te verliezen heb ons mama ook verloren dit jaar 

strobeka

0 Likes