Beantwoorden
Ypsilon
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen 4K beeld meer op TV Box

Ik ben testpersoon van de nieuwe TV Box bij de beeldinstellingen kan ik geen 4K selecteren terwijl ik wel een 4K UHD TV heb (Samsung UE65HU8500) ik kan maximaal 1080p of automatisch selecteren. Op mijn app binnen de TV zelf kan ik wel 4K bekijken (zowel op YouTube als Netflix). Ik heb mijn TV-Box al laten heropstarten naar fabrieksinstellingen en het HDMI kanaal gewijzigd maar niks lijkt te helpen.

0 Likes
44 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Geen 4K beeld meer op TV Box

Zijn er buiten Netflix al zenders die 4K uitzenden ?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Ypsilon misschien toch best eens melden op no 015 33 44 88, deze middag kreeg ik de zelfde vraag van mijn kameraad, ik heb op mijn samsung tv 8000 serie nagezien en die staat ingesteld op 4k, raar dat het bij u niet kan, kijk anders eens op uw tv zelf hoe staan die beeldinstellingen.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Theo2 Er zijn nog geen zenders die in 4K uitzenden op telenet, enkel op youtube enkele filmpjes en op Netflix.

voorlopig nog geen verder nieuws waneer je 4K zenders kan bekijken bij Telenet 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Ypsilon

Zoals hierboven al gemeld zijn er voorlopig nog geen 4K zenders beschikbaar. Hierdoor is het ook vrij logisch dat je niet op 4K kan instellen.

 

Het zou kunnen dat er wel enkele VOD's zijn die in 4K beschikbaar zijn, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Arne94 @Master-Magic dat 4K nog niet word uitgezonden weet ik, maar @Ypsilon en mijn kameraad missen de instellingskeuze 4K terwijl ik die keuze wel heb, en staat daar op ingesteld zonder problemen, de software vecie vergeleken met mijn kameraad 4.12 en hebben beide de zelfde en toch kan mijn kameraad 4K niet instellen omdat de keuze er niet op staat @Ypsilon mist die mogelijkheid ook, het gaat niet over uitgezonden of niet, maar zij missen de mogelijkheid om 4K in te stellen.

Jos

0 Likes
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Ex-Netweter @Ypsilon   :  Ik heb die instelling ook niet en ik heb een maagdelijke box die gisteren naar 4.12 gegaan is.

1080p is de maximum.

 

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Geen 4K beeld meer op TV Box

Ik denk dat de box de keuze 4K niet aanbiedt als hij ze niet binnenkrijgt.

Net zoals hij teletekst niet aanbiedt op een zender of een opname die dat niet levert.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@kmichels ik vind het heel raar, zie de foto'sIMGP0151.JPGIMGP0150.JPG

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Ex-Netweter er werd wel duidelijk gevraagd of er zenders in 4K uitzenden, dat staat er klaar en duidelijk,

op dat heb ik gereageerd, 

meer kan ik ook niet zeggen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ypsilon
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen 4K beeld meer op TV Box

Omdat ik geen 4K kan selecteren kan ik ook geen 4K bekijken op de Netflix app op de TV Box. Ik zag op Twitter dat een andere testpersoon dit wel kon. Ik weet dat er nog geen TV zenders zijn in 4K maar blijkbaar is er toch een bug dat sommige testpersonen wel 4K kunnen selecteren en andere op automatisch of maximaal 1080p

0 Likes

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Master-Magic er is ergens een misverstand, ik heb de vraag van @Ypsilon hieronder geplakt

misschien verwart u met een andere topic,

Ik ben testpersoon van de nieuwe TV Box bij de beeldinstellingen kan ik geen 4K selecteren terwijl ik wel een 4K UHD TV heb (Samsung UE65HU8500) ik kan maximaal 1080p of automatisch selecteren. Op mijn app binnen de TV zelf kan ik wel 4K bekijken (zowel op YouTube als Netflix). Ik heb mijn TV-Box al laten heropstarten naar fabrieksinstellingen en het HDMI kanaal gewijzigd maar niks lijkt te helpen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Ypsilon daarom zeker melden.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Ex-Netweter kijk dan eens naar de vraag van theo2, die vroeg dat, ik verwar dus niks 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Geen 4K beeld meer op TV Box

@Master-Magic zulks zou niet mogen gebeuren @Ypsilon maakt een nieuw topic en stelt een vraag (zoals het moet gebeuren) terwijl daarop nog niet is geantwoord, stelt @Theo2 een andere vraag op de zelfde topic, waarop u dan antwoord geeft, zo staan de verschillende antwoorden op de 2 vragen door mekaar, en zo krijgt @Ypsilon geen duidelijk antwoord op zijn vraag waarvoor hij de topic aanmaakte.

en dit gebeurt steeds vaker verschillende vragen en antwoorden in 1 topic, is niet overzichtelijk.

Jos

0 Likes