Beantwoorden
XiaoShiZi2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Alles op zijn plek! Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

Geen klok op tv box

Beste Netweters en tv box testers,

 

missen jullie ook het klokje op de tvbox?

alsook de zendernummer tijdens het kijken? 😉

 

mvg,

XiaoShiZi

Tags (2)
7 reacties
Ex-Netweter
 

Geen klok op tv box

Duw gewoon op de toets met het huisje of de toets lings van het huisje, en dan weet u hoe laat het is en welke zender er momenteel op staat. voor mij mocht zelfs al het licht uit op de tv box, of minder sterk ik vind het eerder storend dan nuttig.

Jos

0 Likes
XiaoShiZi2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Alles op zijn plek! Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

Geen klok op tv box

Jos, was handig om een klok in huis te hebben zonder naar de tv te hoeven kijken 😉

Zender kan je inderdaad zien op het huisje doch is de klok zwak in beeld en onderste 1/3 van het beeld is ingenomen door meest bekeken zenders.

mvg XiaoShiZi

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen klok op tv box

@XiaoShiZi2 sorry ik stond er niet bij stil, maar ik heb iets met klokken ik elke ruimte minstens 1 en ik de living heb ik er zelfs 4.

Jos

rikske6122
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! Say what?! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Geen klok op tv box

Ik mis vooral de zendernummering tijdens het kijken zo zie je tenminste op welke zender je staat en hoef je niet telkens je afstandsbediening te nemen , en het wit lampje is zelfs storend dat mag weg van mij . gr Erik

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen klok op tv box

Ik mis vooral om te zien wat ik aan het doen ben want soms vergeet je dat wel eens 🙂

Hiermee bedoel ik dan of ik live aan het kijken ben (vroeger zendernummer), een opname (vroeger HDD) of iets aan het opvragen was (ALC), of iets uitgesteld aan het kijken ben (een minteken voor het zendernummer).

 

Maar een display is er niet en daar zal een  software update niets aan gaan kunnen doen 🙂

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Geen klok op tv box

Een klok zoals op de Digicorder is wel handig, zeker als systeem dan in stand-by staat...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geen klok op tv box


@Dragunov404  schreef:

Een klok zoals op de Digicorder is wel handig, zeker als systeem dan in stand-by staat...


Ik denk niet dat die klok er nog zal komen. Misschien in de volgende versie? (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes