Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Aanvulling op 11/09:

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. 

</einde>
 
Dag TV-box tester, 

 

Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.

Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal! 


Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien: 

 

EOFFT screenshot ingeklapt.png

 

Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie. 

 

Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.


Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
209 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Met een modem-only gaat het sowieso niet. Geloof me, ik kan het weten (heb ook een modem-only).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Steven-E, mensen met een modem-only kunnen niet mee testen. Er waren hier op De Netweters nog wel een aantal andere geïnteresseerden. Je kan je inschrijven voor de volgende fase, maar ik kan je al met zekerheid zeggen dat je helaas niet geselecteerd zal worden, dit heb ik extra nagevraagd begin augustus. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Bedankt voor het snelle antwoord @Suzy .

 

Meen ik tussen de regels door te lezen dat modem-only en de nieuwe digicorder niet compatibel zijn?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Steven-E, in deze test fase van de nieuwe TV-box wordt een EMTA modem in combinatie met een TV-box niet ondersteund. Dat is correct. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Inderdaad,

 

wij mogen de EOS box enkel installeren met DOC 3 wireless of 24*8 DOC 3 wireless modem,

geen uitzonderingen 🙂

Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Vandaag hebben ze de tv box geplaatst, (ik ben 1 van de testers) graag had ik meer info over alle functies.

het meeste weet ik maar er zit veel meer in, ik vind nergens een handleiding.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Normaal gezien heb je als tester toegang tot een verborgen gedeelte op het forum, speciaal aangemaakt voor testers. Als je nog geen toegang hebt, dan kan @Suzy dat voor jou regelen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Ex-Netweter, bedankt voor je berichtje! Ik heb het even nagekeken en jij staat niet op de lijst van de testers die via De Netweters feedback moet geven of vragen kan stellen. Je maakt deel uit van de nieuwe testfase en jullie hebben een telefoonnummer doorgekregen waarop jullie terecht kunnen voor meer informatie of support. Heb je deze nummer? Aarzel dan zeker niet om ernaar te bellen.

 

@sb, bedankt om me even te mentionen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Suzy, ik heb de mail gevonden naast dat telefoonnummer stond ook een link (meer weten) ik heb die aangevinkt, en daar vond ik alles wat ik moet weten, ik heb alles opgeslagen in pdf.

eerst was ik op zoek gegaan voor meer uitleg over de tv box via mijn telenet, daar vond ik niets ook niet als ik via het zoekvak tv box intikte, daarna had ik 015 66 66 66 gebeld, die konden mij ook niet helpen maar gaven de raad naar net weters te gaan, zo kwam ik bij u terecht, bedankt om mij in de goede richting te loodsen, nu ben ik er uit en voor mij is het een mooi geschenk, mijn ultra hd tv is 14 dagen oud en nu ook een nieuwe tv box er bij maakt het nog aangenamer.

Jos

d4an
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
TV-box / TV-app / telenttv.be Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Suzy

De installatie verliep vlekkeloos maar vandaag krijg ik een mail dat ik mijn HD digicorder moet binnen leveren.

Dit is gewoon standaard mailing en mag ik negeren?

De HD digicorder werd namelijk meegenomen door de install tech.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@d4an mag je negeren, is hier al door bijna elke tester gemeld, normaal als je box is meegenomen door de installateur is alles in orde,

je mag die mail als nietig verklaard zien, er kan nog een brief ook in de brievenbus komen met de vraag uw digicorder binnen te doen, die mag dan ook genegeerd worden 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beste Testers, ik ben er geen.

 

Ik heb in huis iemand met hoorproblemen, daardoor gebruiken wij blz 888 van txt zeer veel, niet enkel op VRT maar ook op NOS en ook bij opnames.

 

Kunnen jullie even testen of dat op de nieuwe decoder goed lukt ?

Vooral de responstijd interesseert mij, die durft bij opnames  nogal eens tekort schieten en dan verlies je stukken van zinnen.

 

Alvast bedankt,

 

Theo

0 Likes
debruynba
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Hoort wie klopt daar? A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beste,
Ik ben geselecteerd als tester van de nieuwe digicorder.  Ik merk dat ik nog geen rechten heb op het afgeschermde deel waar ik vragen of problemen kan testen. 
Blijkbaar is de mail met instructies me NIET toegestuurd.
@Suzy Is het mogelijk dit recht te zetten?
vriendelijk bedankt
Bart

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Dag @debruynba, jij bent uitgenodigd om de nieuwe TV-box uit te testen na 22/08 (want kan je niet op mijn lijsten van de 1ste testfase terugvinden). De afgeschermde categorie was enkel voor de 1ste testfase die 16/07 van start is gegaan en geduurd heeft tot 3/09 op De Netweters. Ik kan je hier dus geen toegang meer tot geven. Voor support van de nieuwe TV-box kan iedereen nu terecht bij de klantendienst op het telefoonnummer dat er in jouw e-mail of FAQ vermeld staat. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Deze post is vanaf nu gesloten.

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot het afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. Vooral om verwarring te vermijden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.