Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Kwaliteit van audio & video in opnames

Gisterenavond lange opname gezien van DCI Banks.

 

Het viel mij diverse keren op dat er drops waren in audio en video.

Soms sprong een auto geluidloos enkele meters verder ???

Is dat een bekend nadeel van de opnames in de cloud, of is dat eigenlijk een snelheidsprobleem op coax ?

Er waren GEEN blokjes.

Ik zet het wel onder TV-box alhoewel die zelf geen opnames maakt natuurlijk, maar waar anders ?

6 reacties
Vinc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Kwaliteit van audio & video in opnames

Wij hebben sinds enkele dagen ook last van haperend geluid bij het bekijken van opnames of terugkijk tv.

Dit op onze beide boxen.

Morgen eens bellen dus!

Tags (2)
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwaliteit van audio & video in opnames

@Theo2 heb het ook gehad met deze opname van deze serie, heb dit niet bij andere opnames gehad,

er is wel een algemene storing geweest bij NPO sinds maandag dat er beeld problemen zijn, in Nederland bij verschillende providers vermeld en vrees dat dit daardoor is.

 

vind de beeldkwaliteit van de opnames de laatste tijd wel verminderd, 

merk dit aan de ondertiteling dat deze korrelig is zelf bij opnames van vier dat in HD is wat niet normaal is, 

voor de update was dit niet het geval en was de beeldkwaliteit zuiver.

denk dat er iets is veranderd ergens.

merk dit bij andere zender opnames ook op.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Kwaliteit van audio & video in opnames

Juist, beeld was een beetje zoals bij een oude televisie...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kwaliteit van audio & video in opnames

@Master-Magic @Theo2 ook hier het zelfde probleem, en heb zelfs de indruk dat de ondertiteling veel slechter is en veel te snel weg op bbc entertaiment nuw triks bv, ge krijgt echt de tijd niet om te lezen, het is tegenover vorige week echt verslecht.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Kwaliteit van audio & video in opnames

Vandaag Klem "opname afgespeeld "   tijdens de eindaftiteling een error window CS2200.... we kunnen niet verder weergeven enz.enz.

 

Even terug geprobeerd, eerst verder kijken, dan gelijk terugspoelen , dan verder spoelen. Dan gaat hij over de fout en kan ik terug gewoon afspelen...  "iets" zegt hem blijkbaar te stoppen en eigenlijk was het ongeveer gedaan , maar  duurt opname nog 30 minuten langer. Precies een "merkteken" dan wel wil, maar de boel bevriest.

 

Zomaar een wild idee: zou dat het moment geweest zijn dat ik begon te kijken ? Ik ben ongeveer een uur te laat beginnen kijken......

0 Likes
Vinc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Kwaliteit van audio & video in opnames

Eerst had ik audio ruis gedurende het bekijken van opnames, netflix, terugkijk tv, maar nu gebeurt dit soms ook bij live tv kijken

0 Likes