Beantwoorden
Inneke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mogelijk om TV gids weergave aan te passen?

Storen er nog mensen zich aan het feit dat je in de TV Gids de programma's die al afgelopen zijn tot meer dan een uur voordien nog kan zien?  Ik zou graag de 'streep' van de tijdsaanduiding in het begin van de TV gids zien - dan krijg je tenminste een duidelijker zicht op wat er die avond nog gepland staat.

 

Is dit een vaste instelling van de digibox of kan ik dit zelf aanpassen?  Ik heb al overal gezocht naar instructies, maar vind niet meteen iets terug.  Hopelijk kan iemand hier me helpen!

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mogelijk om TV gids weergave aan te passen?

Als men terugkijk tv heeft is het ook handig dat men een zicht heeft op het recente verleden.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mogelijk om TV gids weergave aan te passen?

@Inneke

 

Voor zover ik weet is dit een vaste instelling en kun je daar niets aan veranderen.

 

Ik moet wel @louishufk bijtreden, voor velen is het verleden net zo belangrijk als het heden en de toekomst omdat ze tot een week terug in de tijd kunnen gaan, namelijk met terugkijk TV. En voor mij persoonlijk, ik vind het wel goed om een beeld te krijgen met het heden mooi in het midden van het beeld zodat ik meteen kan zien of er kort geleden iets interessant was om terug te kijken of niet terwijl ik meteen ook kan zien wat er nu gaande is en binnenkort gaat komen. maar zoals gezegd, dat is persoonlijk en kan voor iedereen anders zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Inneke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mogelijk om TV gids weergave aan te passen?

bedankt voor de reactie - zelf heb ik geen terugkijk tv dus voor mij is dit inderdaad niet aan de orde.  Het zou fijn zijn mocht je zelf kunnen bepalen waar 'de streep' komt te staan.  Dan wordt je menu nog persoonlijker en aangenamer - misschien een tip voor de developpers! 🙂 

dsenseb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
YEAH! CAPSLOCK DAY! Happy New Year! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol!

Mogelijk om TV gids weergave aan te passen?

Met een nieuwe box op komst zal er misschien niet zo veel meer veranderen aan de huidige. Toch zou dit wel mogen 😄

0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Mogelijk om TV gids weergave aan te passen?

Met de nieuwe tv box (test) is de weergave van de tv gids hetzelfde voor de terugkijk functie.

Wel zit er op deze (nieuwe) AB een toets om direct terug naar het heden te gaan.

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes