Beantwoorden
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

Hoeveel hertz zend de Nieuwe digirecoder uit? Pas 4k tv gekocht maar beeld van digirecoder is zeer slecht en alles al ingesteld niks helpt het gaat betreffende een nieuwe TV-box 

0 Likes
19 reacties
Ex-Netweter
 

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@mopjes1 @Suzy u kan best een nieuwe topic maken met een gerichte vraag, zo blijft het overzichtelijk, nu zitten verschillende vragen in 1 topic.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@Ex-Netweter, goed advies! 

 

@mopjes1, heb met jouw post een nieuw onderwerp gestart. Zo blijft het wat overzichtelijker voor alle leden om jouw vraag te vinden, wanneer ze iets gelijkaardig voor hebben. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

Als ge een oude digicorder hebt zet dan het signaal naar de TV op 1080 ipv auto


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@Suzy zo zijn er veel, misschien eens extra onder de aandacht brengen, veel vragen verdwijnen in het niets omdat ze niet met de topic overeen komen, ook bij zoeken naar opgeloste problemen word het dan moeilijker.

Jos

0 Likes
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

Ik heb nu op het moment de nieuwe TV box van telenet 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

Steekt de HDMI kabel goed in digibox en in tv? Best eens uittrekken en terug insteken.

Deze nieuwe tv heeft allicht meer dan één hdmi-aansluiting, al eens op een andere geprobeerd?

Ook met 720p  moet uw beeld goed zijn.  Maar doe maar zoals @Janneke_Dust schrijft en zet uw digibox op 1080i.

Heb je ook de digitale kanalen op uw tv ingesteld? Zo ja kijk dan eens op het digitale kanaal van één. Alsje hier hetzelfde probleem hebt is er een probleem met uw tv. (tv terug naar verkoper, onder waarborg)

Kan je uw digibox eens aansluiten op een andere tv met hdmi? Is het daar ook slecht dan heeft Murphy toegeslagen en is er toevallig pas nu bij het veranderen van tv een probleem  met je digibox. (indien gehuurd, digibox terug naar telenet voor omruiling)  .

mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

ik ga dit zeker meenemen en straks als ik thuis ben uittesten ik hou jullie op de hoogte of het probleem hiermee is opgelost bedankt voor je feedback 😉 

Ex-Netweter
 

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@janne_man @Janneke_Dust zoiets hebt u als @mopjes1 mopjes de juiste benamingen niet gebruikt, mopjes heeft een tv box!

Jos

0 Likes
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

Beste,

 

ik heb daarom de vraag in de topic van de nieuwe tv box gesteld mijn exscuses zal er in het vervolg beter op letten 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@Ex-Netweter Ja dat klopt. In mijn antwoord gebruikte ik de terminologie die @mopjes1 gebruikt heeft in zijn initiële vraag. In de eerste zin was het digibox en in de tweede digicorder. Pas na het posten van mijn bericht zag ik de boodschap van mopjes1 dat het om de tv-box ging. Ik denk dat @Suzy de mogelijkheid heeft om een gepost bericht nog kan aanpassen (daarom is ze ook admin), ik heb die optie nog niet gevonden.

0 Likes
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@Ex-Netweter @janne_man @Janneke_Dust ik heb het artikel aangepast naar de nieuwe tv box en dat het over een digirecoder gaat sorry voor de onduidelijkheid ik ben hier zelf ook pas nieuw 

Ex-Netweter
 

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@mopjes1 geen probleem maar nu wet u waarop letten, anders moet u de rubriek hoe werkt het eens doornemen.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?


@janne_man@  schreef:

 

Kan je uw digibox eens aansluiten op een andere tv met hdmi? Is het daar ook slecht dan heeft Murphy toegeslagen en is er toevallig pas nu bij het veranderen van tv een probleem  met je digibox. (indien gehuurd, digibox terug naar telenet voor omruiling)  .


@janne_man, klopt maar ik ga in jouw post de term digibox of digicorder niet veranderen naar TV-box, omdat de TV-box ook andere instellingen heeft dan de digicorder.

Daarnaast geef je aan dat je de gehuurde digibox gewoon kan omruilen bij Telenet, dat klopt. Maar voor de nieuwe TV-box is dat op dit moment nog niet. Indien defect, komt er een technicus op dit moment langs. Voor een defecte TV-box bel je dus best naar 015/33.44.88.

 

Zodra de TV-box wordt uitgerold naar alle klanten (voorjaar 2019) zal dit proces hoogst waarschijnlijk wel weer aangepast worden (normaliseren). 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?


@mopjes1@  schreef:

@Ex-Netweter @janne_man @Janneke_Dust ik heb het artikel aangepast naar de nieuwe tv box en dat het over een digirecoder gaat sorry voor de onduidelijkheid ik ben hier zelf ook pas nieuw 


@mopjes1, geen probleem! Een platform waar je pas nieuw op bent, is altijd even wennen. De rubriek waar @Ex-Netweter het over heeft, kan je trouwens hier vinden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.