Beantwoorden
1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

TV Box informatie

Hoi,

 

Binnenkort mag ik de nieuwe TV box van Telenet testen.

zijn er al foto’s en afmetingen van deze box beschikbaar want deze komt ingebouwd te staan.

 

Alle info over de nieuwe TV box is welkom.

 

bedankt

Tags (1)
0 Likes
15 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TV Box informatie

Ik ben niet zeker, maar ik meen dat je als tester (binnenkort?) toegang krijgt tot een gesloten forum waar je een en ander kunt bespreken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV Box informatie

@1010, aha één van onze testers! 😉 Blij om te lezen dat je zo enthousiast bent. Foto's of meer informatie heb ik nog niet voor je. Om hem te zien zal je moeten wachten tot de installateur bij jouw thuis ermee staat. 

 

Zoals @sb correct vermeldde, kan je vanaf 16/07 met al je vragen of voor support terecht op een afgeschermde categorie hier op De Netweters. Enkel de geselecteerde testers zullen hier toegang tot krijgen. Dus nog even geduld. Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Box informatie


@1010@  schreef:

Hoi,

 

Binnenkort mag ik de nieuwe TV box van Telenet testen.

zijn er al foto’s en afmetingen van deze box beschikbaar want deze komt ingebouwd te staan.

 

Alle info over de nieuwe TV box is welkom.

 

bedankt


Ik vrees dat we dat van jou zullen moeten horen. Maar daarvoor gaan we wat geduld moeten hebben. Ik ben geen tester. Ze dachten dat ik niet ging kunnen zwijgen Gefrustreerde smileySmiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Box informatie

ah nog een collega tester hahahahaha, 

ben ook wel benieuwd, maar we zien het wel snel persoonlijk als ze ermee zijn, kijk er al naar uit 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stephie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
TV-box / TV-app / telenttv.be Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV Box informatie

Dag Suzy,

 

Ik loop al de hele ochtend te zoeken achter het gesloten forum voor de testers. Ik heb de nieuwe box staan sinds gisteren en heb wat feedback maar kan deze nergens kwijt. Ik heb gevonden dat van zodra we de box hebben, we een extra tab krijgen op de startpagina (test: de nieuwe telenet TV-box) maar deze is niet te vinden bij mij. Kan ik hier wat hulp of info over krijgen aub?

0 Likes
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

TV Box informatie

@Stephie Je word hier volgens mij niet automatische aan toegevoegd. @Suzy doet dit normaal gezien. Dus als zij dit berichtje ziet zal ze jou wel toevoegen aan het besloten forum.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV Box informatie

@Stephie, ik heb je net rechten gegeven tot het afgesloten gedeelte voor de testers. Elke dag kijken we alle nieuwe leden op de Netweters na en worden zij die mee testen voorzien van de nodige rechten. Daarom dat het tot maximaal 24 uur kan duren voordat je het testers gedeelte ziet. Als je nu op de homepage van De Netweters kijkt, zal je het zien staan als eerste. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
PhilipK
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

TV Box informatie

@Suzy: Ter voorbereiding van onze installatie volgende dinsdag, had ik ook graag wat meer info gelezen over hoe het toestel zich technisch leent tot installatie tussen mijn tv en andere componenten. Is er nog toegang mogelijk tot het aparte forum ? 

 

Ik las op de site van Telenet de punten over de nieuwe tv box. De Marketing afdeling pakt gelukkig wel uit met de optie om Netflix te kijken, meer als 2 opnames tegelijk te maken (hoeveel juist staat er niet), maar nadien wordt het een grote opsomming dat het met de bestaande apps niet meer werkt, SCART en andere uitgangen verdwijnen, foto's en video's bekijken komt te vervallen (DLNA), opnames sowieso automatisch verdwijnen OF een manuele actie vereisen per programmatie, het typerende klokje dat veel mensen nog gebruikten van toen de VCR er was verdwijnt of kijken op welk kanaal ze zitten, etc.... Best wel wat punten waarbij ik dacht, dat het zich niet als een grote stap vooruit promoot. Contentwise is het natuurlijk iets anders, en dat komt van de provider, maar daar heb ik als huurder van het toestel nu (nog) niets aan.

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV Box informatie

@PhilipK, toegang aanvragen tot het aparte forum is niet meer nodig. De volledige uitleg kan je hier vinden.

 

Veel succes met je TV-box vanaf volgende week. Bij installatie krijg je sowieso uitleg van de technicus over de nieuwe TV-box en dan ontvang je ook de locatie van de FAQ waar je terecht kunt voor extra informatie. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

TV Box informatie

Hoi Philip,

 

Die installatie is bij mij echt super gegaan. Je krijgt echt alle info goed uitgelegd en zelfs (in mijn geval dan toch) een demo van hoe alles werkt.

Als je TV en homecinema via HDMI werken, herkent hij waarschijnlijk beide apparaten en werkt de afstandbediening een beetje zoals de Logitech Harmony vroeger.

 

Meer ga ik er niet over zeggen, want dan verpest ik de verrasing 🙂

 

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

TV Box informatie


@PhilipK@  schreef:

@Suzy: Ter voorbereiding van onze installatie volgende dinsdag, had ik ook graag wat meer info gelezen over hoe het toestel zich technisch leent tot installatie tussen mijn tv en andere componenten. Is er nog toegang mogelijk tot het aparte forum ? 

 

Ik las op de site van Telenet de punten over de nieuwe tv box. De Marketing afdeling pakt gelukkig wel uit met de optie om Netflix te kijken, meer als 2 opnames tegelijk te maken (hoeveel juist staat er niet), maar nadien wordt het een grote opsomming dat het met de bestaande apps niet meer werkt, SCART en andere uitgangen verdwijnen, foto's en video's bekijken komt te vervallen (DLNA), opnames sowieso automatisch verdwijnen OF een manuele actie vereisen per programmatie, het typerende klokje dat veel mensen nog gebruikten van toen de VCR er was verdwijnt of kijken op welk kanaal ze zitten, etc.... Best wel wat punten waarbij ik dacht, dat het zich niet als een grote stap vooruit promoot. Contentwise is het natuurlijk iets anders, en dat komt van de provider, maar daar heb ik als huurder van het toestel nu (nog) niets aan.

 


DLNA is er inderdaad niet meer op de nieuwe box. Over die opnames kan ik je al geruststellen. Bij het instellen van een opname kan je aanvinken dat het langer dan 60 dagen bewaard moet worden maar als je dat 1 keer gedaan hebt staat dat de volgende keren standaard aangevinkt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Box informatie

en wees maar zeker dat je 6 opnames tegelijk kan maken op dezelfde moment van verschillende zenders omdat het via de cloud gaat 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

TV Box informatie

Suzy, kan je mij ook toevoegen. Ik heb de tv box reeds, maar nu volop opgenomen afleveringen aan't bekijken. Ik probeer nu reeds al wat info te vergaren... 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV Box informatie

Hi @stefanu! Als je als klant de nieuwe Telenet TV-box gebruikt, mag je jouw feedback en vragen doorgeven via 015/33.44.88. Het aparte gedeelte op De Netweters was enkel voor de eerste fase van de test in de zomer. Sinds begin september wordt er daar geen support meer geleverd. 😉

 

Bekijk ook zeker de handleiding/FAQ van de TV-box eens.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.