Beantwoorden
matty
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Tv box naam geven

Kan je elke tv box een aparte naam geven zoals de oudere digicorder? (Vb slapkamer, living)...

mvg

Tags (2)
0 Likes
16 reacties
Evarist
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Handje vol!

Tv box naam geven


@matty@  schreef:

Kan je elke tv box een aparte naam geven zoals de oudere digicorder? (Vb slapkamer, living)...

mvg


Waarom zou je dat doen? Opnames worden nu toch vanuit de cloud afgespeeld + ingepland. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv box naam geven

en je cloud opname capaciteit word verdeeld over alle boxen in je huis, je gebruikt dus 200 uren opname over alle telenet box ontvangers die in je huis en netwerk hangen, dus niet elke box een aparte cloud opname capaciteit. 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Tv box naam geven

@matty @Evarist het is misschien wel intresant als u er meerdere heeft, en er 1 het niet doet of terug moet geactiveerd worden.

Jos

0 Likes
matty
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Tv box naam geven

@Ex-Netweter Dat is de bedoeling inderdaad. Of als ik vanuit de app iets wil verdr kijken op een box.

Ex-Netweter
 

Tv box naam geven

@matty voor verder kijken speelt het geen rol via welke tv box u gaat omdat het in de cloud staat, ik heb even in mijn telenet gekeken en zie momenteel niets om de tv box een naam te geven, maar ik heb er maar 1, het zou dus wel kunnen als u er meerdere heeft dat het wel kan.

Jos

0 Likes
Evarist
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Handje vol!

Tv box naam geven


@matty@  schreef:

@Ex-Netweter Dat is de bedoeling inderdaad. Of als ik vanuit de app iets wil verdr kijken op een box.


Goed argument waar ik eigenlijk nog niet had bij stilgestaan.

0 Likes
Evarist
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Handje vol!

Tv box naam geven


@matty@  schreef:

@Ex-Netweter Dat is de bedoeling inderdaad. Of als ik vanuit de app iets wil verdr kijken op een box.


Ik heb de oplossing, je kan via de app naar instellingen (tandwieletje) gaan en dan zo naar telenet TV boxen, dan bewerk kiezen en je kan je telenet TV box een naam geven. Als je niet weet met welke box je bezig bent kan je op de TV box zelf bij technische informatie het serienummer van de desbetreffende tv box vinden. Groetjes

Evarist

Ex-Netweter
 

Tv box naam geven

App openen --> instellingen --> Telenet TV-boxen --> bewerken.

 

kan handig zijn als je vanuit de app zou swipen naar een box.




@matty@  schreef:

Kan je elke tv box een aparte naam geven zoals de oudere digicorder? (Vb slapkamer, living)...

mvg


 

matty
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Tv box naam geven

Ik heb er inderdaad 2staan. En dan is t wel handig als ze een naam hebben ipv wat nummers. Zeker als je technische dienst belt en ze zeggen dan box met nr........... herstarten....

@Suzy jij een idee?

0 Likes

Tv box naam geven

@Ex-Netweter bedoelt u dat men via de app wel de tv boxen een naam kan geven, heel belangrijk voor @matty

0 Likes

Tv box naam geven

@Ex-Netweter @matty ja dat bedoel ik, ik antwoordde op de originele vraag, al was het misschien kort 😉

0 Likes

Tv box naam geven

@Ex-Netweter ja soms iets te korte antwoorden, en niet door u, zelfs afkortingen in de titel van de topics, daar erger ik mij het meeste aan, vraagt ge dan wat ze juist bedoelen, krijgt ge een antwoord ik word moe van mij altijd te moeten verduidelijken, ik moet dan maar eerst gaan opzoeken wat bedoelen ze nu juist zoals (vod) ik ben niet grootgebracht met afkortingen.

Jos

 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Tv box naam geven

 

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Tv box naam geven


@Evarist@  schreef:

@matty@  schreef:

Kan je elke tv box een aparte naam geven zoals de oudere digicorder? (Vb slapkamer, living)...

mvg


Waarom zou je dat doen? Opnames worden nu toch vanuit de cloud afgespeeld + ingepland. 


Om makkelijker te kunnen beslissen naar welke TV je wilt swipen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes