Beantwoorden
Yves-S
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv-box wens?

Hoi hoi,

 

Eerst even wat over mezelf, al klant van het eerste jaar toen Telenet opstarte. Ik betaal maandelijks meer dan 300€ hiervoor.  Fan van het eerste uur. En nog een oud volger van onze Magic 😉

 

Nu heb ik mij in augustus ingeschreven via die form voor de bètatest want als gadgetfreak met alle nieuwste snufjes wil ik deze natuurlijk graag als eerste testen. Maar hierover komt maar geen nieuws? Hoe worden die gekozen?

Krijg je ook een mail wanneer je er niet bij bent?

 

Bedankt alvast!

 

Tags (1)
13 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Tv-box wens?

Normaal krijg je sowieso een mail terug, oftewel met uitnodiging oftewel mail met: je voldoet niet aan de vereisten als testpersoon (don't worry , dit is een standaard reply mail)

Heb hier al wat reacties gezien van mensen die op hun achterste poten staan omdat ze er niet bij zijn : waarom voldoe ik niet? Ik heb een wigo maar ben er niet bij, ben al x aantal jaar klant maar..

 

Veel mensen nemen dit persoonlijk op en begrijpen niet dat dit een standaard mail is 

 

Voor de rest: succes met de selectie ✌️

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv-box wens?

@Yves-S, indien je je in augustus al hebt ingeschreven, zou je normaal tussen 17/09 en 25/09 e-mail communicatie ontvangen moeten hebben. Kijk dus zeker jouw mailbox nog eens na! 

 

Voor de rest klopt wat @Cru zegt over de communicatie die verstuurd wordt helemaal. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Tv-box wens?

Ik heb ook niets ontvangen als tester.

Ook al + 18jaar klant.

Ik mis die nieuwe TV box helemaal niet.

Van de 80 zenders die ik nu ontvang  bekijk ik er niet eens 15 van.

Yves-S
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv-box wens?

? De nieuwe tv-box heeft niets te maken met aantal zenders, maar aan de kwaliteit.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Tv-box wens?

De kwaliteit die ik nu heb is voor mij ruim voldoende.

De digicorder heb ik al 5 jaar.

Ik zit niet met mijn neus tegen het scherm met 121cm doorsnee

Full HD of 4K je zal weinig verschil zien.

Creativeee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol!

Tv-box wens?


@Yves-S@  schreef:

Hoi hoi,

 

Eerst even wat over mezelf, al klant van het eerste jaar toen Telenet opstarte. Ik betaal maandelijks meer dan 300€ hiervoor.  Fan van het eerste uur. En nog een oud volger van onze Magic 😉

 

Nu heb ik mij in augustus ingeschreven via die form voor de bètatest want als gadgetfreak met alle nieuwste snufjes wil ik deze natuurlijk graag als eerste testen. Maar hierover komt maar geen nieuws? Hoe worden die gekozen?

Krijg je ook een mail wanneer je er niet bij bent?

 

Bedankt alvast!

 


@Yves-S 

 

Probeer eens in je mailbox te zoeken onder dit email adres: 

 

info@mkt.telenet.be

 

Komt soms ook in je spam te staan 😉 daar zou je normaal gezien wel een mail moeten terugvinden voor de TV box

Yves-S
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv-box wens?

Thx, Suzy heeft het al netjes opgelost, was waarschijnlijk inderdaad in spam gekomen.

 

Spam staat ingesteld op 7 dagen, dus die is sowieso ook verdwenen.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv-box wens?

@robatoras als je een 4K film of bestand bekijkt op je HD tv zie je wel degelijk verschil tussen HD en 4K,

maar probleem is dat niet iedereen dat verschil ziet, de ogen zijn niet bij iedereen even scherp om de verschillen te zien.

ik zie bv wel het verschil dat de 4K beelden meer duidelijker beeld hebben dan de HD beelden op mijn tv.

maar iedereen maakt voor zijn persoonlijke voorkeur idd wel uit wat en of die het nodig vind voor een nieuwe telenetbox te hebben met 4K resolutie.

ik merk bv ook dat de video chips enzo van de nieuwe 4K box beter zijn dan de oudere digicorder video chips, betere verwerking van de beelden enzo.

gisteren nog gemerkt bij een film op één bv dat het beeld veel zuiverder was en mooier en beter dan op de vroegere digicorder die ik soms nog kan bekijken bij vrienden en soms dezelfde opnames zie welke ik maak ook bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Tv-box wens?

Als je een goede TV hebt zie jij of ik niet het verschil tussen HD en k4

En zit +4 meter van het scherm 121cm doorsnee.

Al die mensen zoals ik die TV keken nog voor HD bestond moeten dan al jaren preutogen hebben,zo slecht was het beeld ook niet,alles wordt beter,maar zo 'n vaart loopt het niet.

2dezelfde filmen kunnen ook verschillen van kwaliteit. 

Nogmaals een tv is niet gemaakt om met je neus tegen het scherm te gaan zitten.

En ik zie op mijn HD tv net zoveel en zuiver als op een K4.

Ik heb 2 dascams van hetzelfde merk een HD en de andere K4   (1080P)  Ik zie geen verschil aan opgenomen beelden..

Yves-S
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv-box wens?

Bahaha tijd voor een bril?

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Tv-box wens?

@Yves-S tijd voor een bril is wat overdreven 🙂 

 

Zie + 100 televisies in een maand van bij de klanten, type en prijskaartje van tv doet veel

 

Mooi voorbeeld is analoge televisie, met een gewone tv is de kwaliteit niet denderend , heb al analoog gezien bij de klant met een ferme tv waarbij de kwaliteit enorm goed was, je zag weinig verschil met digitaal. Terwijl je ook tv's hebt (hd tv's dan) waarbij de kwaliteit van digitaal er slecht uit ziet

 

Ja er zit een verschil op tussen 1080 en 4K maar vaak merk je er weinig van met uitzondering bij een paar types 

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Tv-box wens?

Persoonlijk vind ik dat de Samsung curved tv's mooi resultaat geven 

0 Likes
Yves-S
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tv-box wens?

Mijn vorige was die curved van Samsung, nu de 9 reeks qled van 65 inch en 4K is meer dan duidelijk verschil.

0 Likes