Beantwoorden
Dirk-63
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

Hallo , 

Kan je met de nieuwe digicorder de zendernummering veranderen ?

BV : 1 één - 2 canvas - 3 VTM  - 4 4tv …. enz .

0 Likes
44 reacties
Ex-Netweter
 

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Michiel_DP Hoe meer dezelfde klachten er binnen komen hoe beter, met herhaalde klachten zullen ze sneller rekening houden (hoop ik althans)

Petervdq
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar?

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@CruJa voor U is dit mss evident maar er zijn mensen die al heel hun leven een zender een bepaalde nummering geven en voor hen is dit wel aanpassen.En zeker voor mensen op leeftijd die niet zo mee zijn met hele tech gebeuren.

Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

Ja heb er natuurlijk begrip voor maar zal niet veranderen denk ik,

Moet vaak bij Franstalige alle Franstalige zenders van 1 tot 15 plaatsen (niet mijn job maar soit) 

Tokra
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Twee handen vol! It's your eighth party!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

Het is niet "zo moeilijk" nee, maar alle zender in de favorietenlijst kappen, dat is toch niet de bedoeling van een favorietenlijst. Dat is hetzelfde als éénmalig de zenders nummeren, alleen... als je nummert kan je ook met dezelfde nummers op alle tv's (ook die zonder digi, met of zonder kaartje) gebruiken. Is dat dan zo moeilijk voor jou om dit te snappen @sb???

0 Likes
Tokra
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Twee handen vol! It's your eighth party!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

en kan je dan ook even uitleggen hoe je de tv gids sorteert om gemakkelijk opnames te kunnen plannen @sb "Krak"?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Tokra u kan toch per pagina! verder scrollen, waar is het probleem?

0 Likes
Tokra
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Twee handen vol! It's your eighth party!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

15 keer pagina verder om iets van bbc op te nemen, nadien 15 keer terug om nog even te zien of er iets op CAZ moet worden opgenomen... ah ja, en dan nog eens 15 keer omdat er misschien ook iets op een Nederlandse zender was dat interessant was.

Met zendernummering: met 3 pagina's had je je belangrijkste (en dus favoriete) zenders gezien.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Tokra u bent duidelijk verwent, ik heb het even getest juist geteld 2 X de rechtse pijltoetsen naast rode bol gebruiken, en dan bent u bij Gaz of is dat ook te veel.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Ex-Netweter, ieder zijn wensen natuurlijk, niet vreemd gezien het op de vorige digicorder wel mogelijk was. 

 

@Tokra, je bent zeker niet de enige die ernaar vraagt. Het is helaas nog altijd niet geweten of de zendervolgorde aanpassen ooit zal terugkomen. De grote vraag ernaar is alleszins wel tot bij het product team en de engineers terecht gekomen, daar mag je zeker van zijn. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Tokra
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Twee handen vol! It's your eighth party!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Ex-Netweter: leesbril nodig? BBC? 

0 Likes
Tokra
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Twee handen vol! It's your eighth party!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

Thanks @Suzyvoor het antwoord

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Tokra ni lachen met mijn ouderdom hieronder uw bericht, we willen allemaal helpen meer niet ...

 

15 keer pagina verder om iets van bbc op te nemen, CAZ moetnadien 15 keer terug om nog even te zien of er iets op t worden opgenomen... ah ja, en dan nog eens 15 keer omdat er misschien ook iets op een Nederlandse zender was dat interessant was.

Met zendernummering: met 3 pagina's had je je belangrijkste (en dus favoriete) zenders gezien.

 
 
0 Likes

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Tokra u moet dat scrollen echt proberen bbc is 4 paginas

0 Likes
Dave74
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Hoort wie klopt daar? Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

Hey @SuzySuzy

De zendernummering is het enige wat mij echt blijvend stoort.

Favorieten geeft niet echt een oplossing voor de volgorde zichtbaar in de TV-Gids.

Verder top hoor.  Maar dit zou ik toch op nr 1 zetten om te veranderen, en dat is in mijn inziens  niet zo onmogelijk.  😉

Groeten

David

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zendernummering nieuwe tv box veranderen?

@Dave74 de vraag is of deze box dit wel ondersteund deze optie, als de software dit niet ondersteunt in de box dan kan het niet worden toegepast, want dit word al van in begin voorgesteld en het is er na 5 maanden nog niet.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes