41211
netweters
|
17774
gesprekken
|
19203
vragen
|
Als ik yelo play op mijn pc wil gebruiken en ik log in, dan krijg ik de melding dat ik telenet internet en telenet tv moet hebben om yelo play te kunnen gebruiken. Verder kan ik niets meer doen met yelo play.
Is dit omdat ik de nieuwe tv-box gebruik? (ik ben tester vanaf het begin maar heb het probleem met yelo play maar pas vastgesteld)
Kan ik de nieuwe tv-app eventueel op mijn pc installeren? En waar kan ik die dan downloaden?
Op mijn smartphone heb ik die al en die werkt prima.
wie kan mij helpen, want ik kan nu geen tv kijken op pc terwijl mijn echtgenote voetbal kijkt op onze televisie.
😞
@dirmo007 die app werkt niet met de tv box, ze zijn de nieuwe app uitvoerig aan het testen, u krijgt melding as hij beschikbaar is.
Jos
@Ex-Netweter : bedankt voor de snelle reactie. ik wacht dan wel verder af tot de app beschikbaar is en kijk ondertussen op de smartphone.
@dirmo007de smartphone koppelen aan uw pc dan hebt ge toch een groter scherm
@Ex-Netweter daar had ik nog niet aan gedacht! prima tip.
mercikes
dat we yelo niet meer zouden kunnen gebruiken was geweten van in begin, sinds begin november is dit voor elke telenet box testers stop gezet dat we kunnen tv kijken via yelo via de app en via de site daar we de nieuwe app aan het testen zijn wie bij de eerste testers zit.
de andere testers zullen binnenkort (geen datum geweten) deze ook kunnen testen of gebruiken.
Via het web is het nog effe wachten om met de nieuwe TV box te te kijken, geduld....
Hallo,
Ben sinds gisteren ook één van de testers van de nieuwe tv box.
Ook ik vind het jammer dat ik dan geen gebruik kan maken van Yelo.
Ik lees hierboven iets over de nieuwe tv-app, over dewelke gaat dit?
Dan installeer ik die, dan heb ik toch een alternatief.
@Raf2 raf u moet alles lezen de nieuwe app voor de tv box is nog niet beschikbaar de eerste groep testers is die uitvoerig aan het testen, u hoort niet bij de eerste groep, u zal er bericht van krijgen als hij beschikbaar is.
Jos