Beantwoorden
PatrickSeynaeve
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Ik kan geen Play More content casten.

Hallo,

 

ik zit regelmatig te babysitten in het appartement van mijn zoon. Hij heeft een Apple TV bakje en ik zou graag Game Of Thrones verder kijken als ik daar ben. Het probleem is dat ik wel live tv kan casten naar Apple TV maar geen enkele content van de TV theek. Bv van GOT kan ik elke aflevering selecteren maar kan ik ze enkel swipen naar mijn digicorder, wat uiteraard de bedoeling niet is. Ik kan de afleveringen ook niet bekijken op mijn iPad/iPhone. 

 

Volgens alle info die ik online vind, zou dit wel moeten lukken. Wat doe ik mis? Mijn zoon heeft ook Telenet en een digicorder, maar geen Play More..

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik kan geen Play More content casten.

@PatrickSeynaeve  om de swipe functie en de terug kijk functie te gebruiken dient uw zoon ook Play te hebben. Dat u live tv kan kijken is wel normaal omdat u namelijk overal tegenwoordig via Yelo play kan kijken via wifi en 4G. Zolang er dus geen yelo actief staat op dat adres met die digicorder zal het helaas niet gaan.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ik kan geen Play More content casten.

@PatrickSeynaeve, casten vanop Yelo Play via AirPlay naar de Apple TV an je zoon zou geen probleem mogen zijn, ook niet voor items uit de TV-theek.

 

Voeg anders even toe met welk merk/type smartphone je probeert te casten en welke foutmelding je krijgt wanneer het niet lukt (of wat er gebeurt). Zo gaan andere Netweters je vermoedelijk sneller kunnen helpen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik kan geen Play More content casten.

@Suzy wist niet dat dit kon maar weer iets geleerd 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ik kan geen Play More content casten.

@patrick37, always happy to help! 😉 Hier vind je er meer informatie over, Patrick. Let wel, er is nog altijd een verschil tussen casten naar je decoder (het vroegere 'swipen') en casten naar Chromecast of Apple TV. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.