Beantwoorden
Magic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest! Goed gevonden!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Beste...

Al maanden kan ik plots geen telenet tv meer kijken op 3 schermen... jawel 3.

SITUATIE :

Ik heb een game pc met 3 schermen.

Soms kijk ik naar 3 programma's tegelijk bv.. F1, Veldrijden en Engels voetbal.

Dit heeft steeds gewerkt.. tot een maand of 3 geleden..

Plots krijg ik het "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt" bericht.

Ik heb in princiepe recht op 4 schermen. ik test dit op meerdere pc's of verschillende browsers.. steeds met zelfde resultaat.

Ook 1 scherm op verschillende toestellen geeft me bij openen 3de scherm de bekende zin "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt"

Ondertussen ben ik al weken met TELENET ServiceDesk bezig, maar nog steeds geen oplossing.

Een week geleden heb ik dan eindelijk iemand van 2 de lijn te pakken gekregen maar ook die vind geen oplossing.

Plots is het deze week windstil... niks.. nada.. geen reactie, geen terug melding niets...

 

Ben ik dan genoodzaakt om telenet in gebreke te stellen vermits ik niet de service krijg waarvoor ik betaal ?

IK BEN HET GRONDIG BEU AAN HET WORDEN...

Ben telent klant van het eerste uur...maar denk niet van het laatste...

 

Groetjes

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: AL MAANDEN GEEN DEFTIGE TELENET TV...

0 Likes
58 reacties
FrankDSM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Is volgens mij wel een algemeen probleem. Ik heb een ONEup met 5 simkaarten sinds augustus (met TV Iconic en Play More) en kan sinds dan ook maar op twee schermen tegelijk kijken (en krijg dezelfde melding als we met meer schermen proberen te kijken). Maakt niet uit welke kanalen je tegelijk bekijkt of iets bekijkt uit de Streamz+ catalogus (Telenet Tv app). Ik heb hier trouwens nog mensen over zien klagen op dit forum, dus lijkt mij zeker geen geïsoleerd probleem. En spijtig dat ik het moet zeggen maar het is ook weinig zinvol om dergelijke zaken te rapporteren bij de klantendienst gezien hun onbereikbaarheid, ik heb daar alvast niet meer de moed en tijd voor om daar aan te beginnen. Laat ons hopen dat dit - vermoedelijk algemene - probleem op een bepaald moment opgelost wordt voor iedereen.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@DeLLiAnO  @Suzy 

Op gelijk welk toestel, ik heb het daarjuist met mijn dochter nogmaals uitgetest. Ik eerst thuis geprobeerd met pc en smartphone ( Samsung S21FE), dit lukte feilloos.
Dan heeft zij ingelogd en lukt het bij mij niet meer via de website of smartphone. Vanaf er 1 toestel buiten de eigen verbinding van woning kijkt, kan er dus niemand anders meer kijken, ook niet alleen naar de Play Sports kanalen maar bij alle zenders krijg ik dan die melding.

Ik heb zelf 22 jaar voor Telenet gewerkt dus ik weet wel dat er regelmatig "bugs" kunnen zitten in een nieuwe release van bepaalde zaken... Ik heb dit meermaals kunnen ondervinden maar nu had ik graag wel een oplossing hiervoor...

Ter info: Ik kijk hier thuis wel nog digitaal via een digicorder en ik heb ook 2 (aangekochte) digiboxen die nog perfect werken. Ik hoop niet dat dit een invloed heeft op dit fenomeen...

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Ik probeerde. vandaag op de trein naar de telenet tv app kijken en ik kreeg opnieuw de foutmelding 1102. dit is een probleem die nu al aansleept van december. Ik heb dit al zoveel doorgegeven aan de klantendienst.

We worden gewoon uitgelachen in ons gezicht en oplossingen lijken er ook niet te komen.

een one for 4 en kan maar op 1 scherm kijken.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

En toch is er hier geen algemeen probleem gekend volgens Suzy ?

Wordt het inderdaad niet stilaan tijd dat men bij Telenet hier eens werk van gaat maken?

Ondertussen wacht ik nog steeds op een serieuze reactie via Messenger van hen... 

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@DeLLiAnO  Wat @flip1953 hierboven zegt is inderdaad de correcte informatie. 

@flip1953 Bedankt om het te delen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@Bjarne 

Daarmee ik ook zei dat dit pas duidelijke info was 🙂

Neemt natuurlijk niet weg dat mensen die duurste abbo nemen geen automatisch recht krijgen op 5schermen, zeker in geval van mensen met gezinnen. Je moet al verplicht voor elke inwonende bijna mobiel nummer nemen als je wil dat er genoeg mensen kunnen kijken, of je moet uitbreiden per tvbox/tv kaartje bovenop duurste abbo. Beetje onlogisch, maar kijk is nu eenmaal België.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Als je niet toekomt met 5schermen voor je grote familie kan je het oplossen

door extra toestel dan heb je er weer 5schermen bij

Alleen bij inloggen zien dat je mooie verdeeld 5 op 1 toestel en de andere 5 op andere toestel

https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/tv.html

mobiel nummer is voor flow klanten

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow.html

 

0 Likes
FlipperM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Ik heb dit gemeld naar de ombudsmantelecom-dienst.

 

Sinds vorige week herken ik dit probleem bijna elke dag.

Ook wanneer er met 100% zekerheid maar via één GOOGLE-TV Telenet-TV app toestel gekeken wordt, kreeg ik deze melding.

 

Enkele bedenkingen

- Tot enkele maanden hadden we een Whoppa abonnement. Nu WIGO genoemd.

    Ik had toen ergens gelezen dat er maximaal 5 schermen ondersteund werden via de Yelo of Telenet-TV app.

- Dit leek mij een aanvaardbare beperking. Ik heb op elke slaapkamer een GoogleTV geinstalleerd. Iedereen in het huishouden kan via Google-TV en deze APP nu ook naar zijn eigen TV kijken. 

In de living kijken wij nu ook via deze APP op een GOOGLE-TV. Het handige hieraan is het gebruik van slechts één afstandsbediening en toegang tot alle apps.

In de praktijk gebruiken we al enkele maanden die verplicht te huren TV-box niet meer.

- Sinds Oktober, hadden we een upgrade genomen naar One(up)

    => De bedoeling was om naar 1GB netwerk te kunnen omschakelen.

    Andere klacht : Tot op heden hebben we nog steeds geen nieuwe modem ontvangen.

    In de praktijk kon iedereen in het huishouden blijven kijken via de Telenet TV-app.

- Sinds vorige week zijn de problemen begonnen.

Op een avond kwam die bewuste melding op het enige toestel waar we TV keken.

Toen las ik op de website van Telenet het volgende bericht:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-yelo-play-app-yeloplaybe

Blijkbaar is een upgrade naar One(up) een downgrade van het aantal TV-schermen 😞 

Aangezien ik maar één GSM abonnement in mijn One(up) heb, ben ik nu beperkt tot maximaal 2 TV-schermen.

Het opvragen van de geregistreerde toestellen is ook niet meer beschikbaar.

Het is dus onmogelijk te achterhalen waar en welk toestel volgens Telenet nog actief is.

 

Ik wou hierover een klacht indienen.

- Via e-mail / web-formulier kan dit ook niet meer.

             volgens de WEB-site moet je telefonisch contact opnemen

- Via de telefoon lijkt dit onmogelijk.

             enkel tijdens kantoor uren van 10u00 tot 16u00 !

- Dan maar via de ombudsmantelecom-dienst een klacht laten registreren.

 

Ondertussen ben ik nu terug verplicht om via die TV-box naar TV te kijken

en de kinderen uit te leggen dat ze bij onze in de zetel mogen komen meekijken 😉

 

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@FlipperM 

Hier had ik over x aantal dagen ook men vragen bij, ivm wat met mensen met (grote)gezinnen. De enigste oplossing is OF gsm nrs bijnemen of tvs voorzien van CI+ kaartjes (kaartjes in tv) of extra tv boxen. Wat bijna niet te betalen is.

Niet vergeten: En je krijgt geen extra volume bij extra tvboxen of dergelijke. Dit blijft max 200uur.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

(Het is dus onmogelijk te achterhalen waar en welk toestel volgens Telenet nog actief is.)

Het paswoord veranderen en terug inloggen met de toestellen dat je wilt

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@luc55 

Als je de tekst leest op de pagina, zou elk toestel dat inlogt over het max schermen, het oudste toestel eerst moeten uitloggen.

Dus bv toestel 1 tot en met 5, als er een toestel 6 inlogt, zal normaal toestel 1 uitloggen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Dat zal de bedoeling zijn of het werkt ?

Met nieuw paswoord start hij opnieuw

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@luc55 

Idd zo zou het moeten werken, maar daar zijn problemen mee bij sommige al van vorig jaar. Denk dat dat wel stilletjes los zal gaan lopen, eens alles ge fine-tuned is

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

"Gefine-tuned" zeg je ? Ik erger mij hier momenteel enorm aan dat ik zelfs geen deftige reactie krijg via Social media.

Ik ben nu inmiddels meer dan 20 jaar Telenet klant maar dit vind ik echt niet meer kunnen en denk, net als vele anderen momenteel,  serieus aan het overwegen om de stap naar Orange te maken als dit blijft verder duren.
Ik heb er nooit problemen mee gehad om iets meer te betalen dan Orange maar dan moet Telenet hun belofte waar maken en ervoor zorgen dat ze geven hetgeen ze beloven...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Wat je tegenzit in het leven, moet je zo snel mogelijk veranderen.
Anders word je ongelukkig.

0 Likes