Beantwoorden
chukky
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Melding "je login is onvolledig" op Mijn Telenet

Wanneer ik naar mijn telenet ga komt dit in beeld vanboven aan de pagina :

 

JE LOGIN IS ONVOLLEDIG

Binnenkort kan je niet meer aanmelden met een onvolledige login. Werk nu in 2 minuten je login bij om te blijven aanmelden op onze Telenet-websites en -apps.

 
Is dit normaal?  
 
 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Mijn telenet

0 Likes
2 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Melding "je login is onvolledig" op Mijn Telenet

Ja, dat is normaal. Binnenkort ga je niet meer kunnen aanmelden met je internet login en elke gebruiker wordt gevraagd om een nieuwe persoonlijke login aan te maken.

omega
Freshman Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. π-DAY! Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Melding "je login is onvolledig" op Mijn Telenet

Vooreerst, waarom moet je een nieuwe login aanmaken? Ik ben tevreden met mijn emailadres als l login.

 

Waarom vraagt Telenet dit? Is niet de bedoeling dat je met één login die je email adres is overal kan inloggen? Waarom verandert men dit? Begrijp er niks van.

 

Als je een nieuwe login daar gaat aanmaken, wil dat zeggen dat je niet meer gaat kunnen inloggen in je webmail met je emailadres en wachtwoord? Ik zou dat echt wel willen behouden.

 

Welke gegevens moet je allemaal geven aan telenet? Ik zie bvb op eerste blz dat ze je geboortedatum weer vragen..

 

En hoe moet die nieuwe login er uitzien? Ik ben tevreden met mijn email adres als login.

0 Likes