Beantwoorden
Elpenoor
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Lezersgoud. Respect! WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm!

Safespot+: aangeraden of niet?

Ik ben net overgestapt van Wigo 35 naar OneUp en zit nu al de hele tijd te tobben of ik Safespot+ ga activeren op de modem of niet: ik lees dat er toch regelmatig problemen zijn met allerlei zaken, maar goed: dingen die goed lopen worden meestal niet op het internet gegooid 😉.

 

Momenteel gebruik ik na de modem twee Unifi-switches, enkele Ubiquiti-AP's en een Cloudkey. Verder ook een NAS en enkele 'slimme' apparaten zoals een deurslot, Google speakers eneen camera. Mijn desktop en laptop zijn beveiligd met Norton.

 

Concreet:

- Zijn er bij het gebruik van Safespot en Safeguard gegarandeerd geen problemen met toegang van buitenaf tot bv. een NAS?

- Verbruiken de beide apps van Telenet veel batterij op pakweg een smartphone of laptop?

 

Alvast bedankt!

Tags (2)
0 Likes
16 reacties
geertlint
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Topicvreter! Topicwurm! Dag van de Chocolade Say what?!

Safespot+: aangeraden of niet?

Ik heb Safespot en Safeguard opnieuw moeten verwijderen na 2 weken omdat ik problemen had met mijn Bose SoundTouch en Somfy Connexoon die plots niet meer werkten.  Hoewel ik in Safeguard de Safespot voor deze "toestellen" had afgezet, kreeg ik ze op geen enkele manier opnieuw werkend. 

Bij de IP logger van lijn Davis weerstation had ik initieel ook problemen, maar die waren opgelost nadat de Safespot had afgezet voor dit "toestel" .  
Jammer dat ik Safeguard heb moeten deactiveren, want is wel een interessante beveiliging meteen op de router.  Iemand een idee of issues met apps zoals Bose SoundTouch en Somfy kunnen opgelost worden zonder Safespot te moeten deactiveren ? 

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Safespot+: aangeraden of niet?

Ik kan niet meer WIFI printen met safespot+

Soms komt het blad er wel uit na +/- 10 minuten.

Soms zelfs pas na 1 uur wachten ;-(

Soms nooit.

Ik heb 2 verschillende printers. Geen van beiden werken na activeren van Safespot+ 

0 Likes