Beantwoorden
JanD4591
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Safespot is betaald maar waar is die?

Telenet security werkte goed waar ik me ook bevond. Die dienst werd afgesloten zonder verwittiging.

Nu heb ik noodgedwongen een safespot-abonnement genomen. Mijn pc bevindt zich niet bij mijn modem. Mijn laptop kan ik wel tot daar brengen, maar dat kan nu niet. 

Van die o zo gemakkelijke installatie merk ik niets, er is geen software, ik betaal wel maar ontvang nul komma nul.

Als dit niet snel geregeld wordt, ga ik over op een ander abonnement dat wél werkt.

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Safespot is betaald maar waar is die?

Netweters is een forum van consumenten voor consumenten.

Met deze case kunnen wij je niet helpen en zul je rechtstreeks contact moeten nemen met Telenet?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot is betaald maar waar is die?

@JanD4591 

Ik ken er de details niet van want heb zelf geen Safespot, maar weet wel dat Safespot in eerste instantie geïnstallerd wordt op de router.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot is betaald maar waar is die?

@JanD4591  

Er is een duidelijk topic hierover gemaakt waarin Suzy naar de link verwijst. 

 

https://safespot.download.telenet.be/content/Computer/index.html 

 

Hiermee kan je de safespot op je pc installeren. Deze hoeft die enkel maar verbonden te zijn en niet zo dichtbij te staan. Gewoon doen wat er in de beschrijving staat en je bent vertrokken. Dit kan je dan op elke pc toepassen maar je dient dat dus wel op iedere pc apart te installeren. 

Op een gsm of een tablet zal je de apps moeten gebruiken voor safespot te gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.