Beantwoorden
Macinéén
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

Hallo, heeft er iemand toevallig al de tvOS 15 beta geïnstalleerd op zijn AppleTV? Ik vraag me namelijk af of de telenet tv flow app hierop werkt, ik heb namelijk de iOS15 en iPadOS 15 beta’s maar hier weken de tv apps niet op (wat ik telenet natuurlijk niet kwalijk kan nemen, het is dus zeker geen kritiek) 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Tv flow app op tvOS 15 beta

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

@Macinéén  

Heb jij wel een tv box ? want als je die niet hebt kan je de telenet tv app niet gebruiken. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Macinéén
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

@patrick37  Nee ik heb telenet tv flow. Het gaat over de tv flow app

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

Hallo @Macinéén,

 

Het is inderdaad momenteel nog niet mogelijk om iOS-, iPadOS- en tvOS15 te gebruiken voor de Telenet TV flow app. Wanneer een nieuwe beta versie van een OS uitkomt willen we eerst zeker zijn dat hier geen impact is op onze apps.

 

Zodra we een stabiele beta van het OS grondig hebben kunnen testen en de nodige aanpassingen aan onze apps hebben kunnen uitvoeren zullen we dit ook beschikbaar maken voor jou en de rest van onze klanten natuurlijk.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

Toch wel weer typisch van telenet dat hun apps niet werken. Zowel flow als yelo werken niet op Ipados15 en tvos15. 

 

Terwijl VTMgo, Vrtnu, Streams enzo wel allemaal perfect werken.

 

En de flow-app werkt op de huidige versies ook al niet zonder problemen. Kijk je een hele avond tv dan zal je er toch wel eens uitvliegen en de app moeten herstarten. Terwijl bij streams enzo werken deze zonder problemen.

 

mss moeten ze eens lessen volgen bij de buren van streams of vtm go.

 

Ik gebruik de laatste apple tv 4K.

0 Likes
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

Sommige mensen zijn echt wel altijd heel graag negatief hé. Dit is een BETA versie van de nieuwe iOS. 95% (of zelfs meer) van alle Telenet klanten hebben deze versie nog niet staan. Dit is dus toch geen grote ramp als dat nog niet werkt?

 

Iemand die nu op vandaag naar de OS15 versie wil overschakelen weet toch dat die nog "in test" is via de beta? Telenet zal heus wel zorgen dat bij de officiële lancering, wanneer al de Apple klanten hun toestel upgraden, de app compatibel is. Of misschien zelfs nog vroeger 😉

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

Denk dat het vooral belangrijk is dat de app nu correct werkt en dat het niet goed of helemaal niet werkt op een BETA versie is geen grote ramp. In september zal pas de nieuwe IOS versie gelanceerd worden en als het dan tegen die tijd allemaal werkt is dat perfect voor iedereen. Voor nu is het totaal onbelangrijk dat het niet op die IOS versie werkt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

De grote vraag is waarom het bij de concurenten wel al goed werkt en dat de flow-app bij telenet nog niet deftig kan werken zonder crashen op de huidige versie

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

@Christof75  

Ik kan er niet over mee spreken waarom dat het niet zou werken aangezien ik de tv box heb. Maar het is altijd vervelend als er bepaalde dingen zijn die niet goed werken. 

 

In dat geval raad ik je aan om de problemen op te schrijven wat er precies mis gaat en dat door te geven aan de klantendienst via whatsapp of Facebook Messenger of telefonisch. Je vraagt hen een case op te maken voor de achterliggende dienst en dat ze dan deze problemen onderzoeken. 

 

Die voorbeelden of de omschrijvingen die je dan geeft geven een precies beeld van wat er mis gaat. Kan ook goed zijn dat ze je gaan antwoorden dit zijn gekende problemen en we werken aan een oplossing. Maar dat weten we niet aangezien dit een forum is van en door klanten en hier hebben we dus geen inzage in de achterliggende diensten of andere systemen. 

 

Hier kan je altijd een probleem aankaarten om eens te polsen of er meerdere dezelfde problemen hebben maar daardoor worden je problemen nog niet gebundeld en door gegeven aan de juiste diensten. Hier zal het dus openbaar blijven staan zonder dat de klantendienst of de achterliggende dienst hiervan op de hoogte is. En zolang men bij Telenet niks van de problemen af weet zal er geen directe oplossing zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wuldan
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV Flow-app werkt niet op tvOS 15 bèta

Begrijp ook niet dat leidinggevend bedrijf niet vlugger op de bal speelt, trouwens probleem lijkt mij één code regel die niet toelaat IOS 15 te gebruiken . Krijg soms foutmelding dat ik recentere IOS met gebruiken en dus mijn IOS moet upgraden. Telenet zou moeten blij zijn feedback te krijgen van de vele beta testers. Helaas slaan ze deze in de wind en krijg je soms een ongewenst antwoord.

0 Likes