Beantwoorden
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Sinds 3 dagen lukt het niet meer om tv te kijken op mijn smartphone Samsung S10+ met Android 12 via data, ik krijg steeds de melding streamingsprobleem probeer het later nog eens. Via Wifi gaat het wel. Ik heb al verschillende keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd na heropstarten smartphone zonder succes. Verleden week wijzigde ik wel mijn inlog gegevens, gebruiker is nu mijn emailadres daarvoor gebruikte ik nog mijn gebruikersnummer dat ik ooit kreeg van Telenet, ik weet niet of dit iets gewijzigd heeft? Ik heb thuis ook nog steeds de digicorder waardoor ik ook de nieuwe tv app niet kan gebruiken.

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Ik kan geen tv meer kijken in yelo Play app met data

0 Likes
49 reacties
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Screenshot_20220726-085954_Chrome.jpg

Ik heb de yelo tv app verwijderd en dan via de desktopversie van yelo.telenet.tv geprobeerd, zelfde probleem via data, via Wifi lukt het

 

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Ik heb eens een mobiele hotspot gemaakt en mijn vrouw haar toestel verbonden en nu heeft ze hetzelfde probleem ze kan geen tv kijken via yelo tv, als ik het omgekeerd doe met mijn vrouw haar toestel een mobiele hotspot maken en mijn toestel verbinden lukt het wel op mijn toestel om tv te kijken. 

Zou het aan mijn provider kunnen liggen ik ben bij mobile vikings en heb het onbeperkt data abonnement, heb nog maar 15 GB verbruikt ik weet dat na 50 GB verbruik de snelheid verlaagd.

Zou wel raar zijn want bij GO Play en VRT nu geen enkel probleem. 

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Probleem is opgelost, vraag me niet hoe. 

Ik was vandaag in Nederland, ik had daar vodaphone en alles werkte, ik kom terug in België en telefoon schakelt terug over naar het Mobile Vikings netwerk en alles werkt???? 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

In dat geval, gewoon blij zijn en genieten ... 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Toch niet na enkele minuten terug naar af, ik weet nu wel dat ik met roaming buitenlands netwerk geen problemen heb. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@Rony3  Eerste wat ik aan denk, een andere provider dan Telenet voor data op gsm wordt beperkt zodat je niet over je bundel gaat, in Nederland had je vodaphone (liberty global netwerk waar Telenet toe behoort) en dan zegt die, ok Telenet netwerk, mag de volle data gebruiken, 

of dit zo in de praktijk is weet ik niet zeker, maar kan een reden zijn, hoe dit werkt met andere providers heb ik geen idee (denk dan aan Proximus).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 227
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

met veel technische kennis kan je de cloudflare zero trust vpn app installeren op je telefoon, en thuis op een computer de cloudflared client draaien. en aldus vanop je gsm vpn leggen naar thuis zolang die computer aanstaat . dan kan je niet enkel tv kijken met yelo vanop je thuisadres vanop locatie, maar ook de opnames van je digicorder kijken vanop je gsm. maar dat vereist dat je een domeinnaam hebt, dewelke je in cloudflare dns beheert denk ik ( ben niet zeker). is gratis voor niet professioneel gebruik met wat beperkingen , maar ongelimiteerde vpn data . alleszinds wel enkele uren werk

0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 227
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

dubbelpost

 

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Ik denk dat het aan mobile vikings ligt, ik kwam gisteren terug in Nederland en selecteerde het T-Mobile nl netwerk alles werkte zonder problemen, thuis via Wifi met Telenet router werkt ook alles perfect enkel vanals ik op het mobile vikings netwerk kom krijg ik een streamingsprobleem met yelo tv. Ik kijk voorlopig via GO Play en via VRT nu. 

Ik heb een abonnement onbeperkt bij mobile vikings verbruik van mijn bundel is momenteel 15 GB, snelheid zou maar mogen verlagen na 50 GB verbruik.

Morgen vernieuwd mijn bundel ik zie dan wel.

Anders kan ik eventueel overschakelen naar Telenet One, ik heb nu al internet en tv bij Telenet, ik zag als ik One zou nemen dat er geen prijsverschil meer is dan met 2 mobile vikings abonnementen. Enkel bij Telenet 40GB verbruik per sim kaart. 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

@Rony3gsm ontvangst kan bij Telenet wel minder zijn dan bij MV, MV gebruikt nu de Proximus antennes en die zijn iets beter dan de Telenet antennes qua ontvangst (kan lokaal anders zijn, best eens iemand in je buurt vragen met Telenet abbo), denk daar ook aan als je zou veranderen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Ik heb eens een simkaart wissel gedaan met mijn vrouw die ook bij mobile vikings is, met haar simkaart in mijn toestel zelfde probleem, mijn simkaart in haar toestel werkt probleemloos.

Instellingen van de app op beide toestellen identiek.

Mobiele gegevens ook identiek ingesteld. 

Nu begrijp ik er geen snars meer van, en vanaf ik in het buitenland op een buitenlands netwerk zit werkt yelo tv probleemloos. 

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Als ik via hotspot van mijn vrouw haar toestel kijk werkt de yelo tv app ook probleemloos

0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 227
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

is het een dualsim steek de sim voor data eens in het ander slot misschien? dat verhelpt soms zulke mysterieuze problemen. verder ook geen idee. app machtigingen? 

0 Likes
Rony3
Professional Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

Ik heb de dualsim geprobeerd maar het probleem bleef, ik heb ook de app machtigingen nagekeken. 

0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 227
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Tv kijken lukt niet met Yelo-app via mobiele data

en met een app zoals de cloudflare 1.1.1.1 vpn app? deze is ook gewoon één app dewelke je over cloudflare redirect vanop eender welk netwerk, je hoeft daarom niet met hun thuis serversysteem te werken