Beantwoorden
Pufferfish
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Yamaha-versterker R-N803D op TV Box aansluiten

Sinds gisteren heb ik TV Box. Hoe sluit ik de TV box aan op de versterker. Draadloos via afstandsbediening TV box geprobeerd zonder resultaat. alvast ank voor de hulp. Groetjes, Dominique  Scherm­afbeelding 2023-01-07 om 15.56.29.pngbox aan op de 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV Box en Yamaha-versterker R-N803D

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Yamaha-versterker R-N803D op TV Box aansluiten

De optische audio-uitgang van de Telenet TV-box met een Toslink-kabeltje (S/PDIF) aansluiten op de "Optical" ingang van de Yamaha R-N803D.

0 Likes
Pufferfish
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Yamaha-versterker R-N803D op TV Box aansluiten

Dankjewel Raf voor de supersnelle reactie. Nu ik je toch " aan de lijn " heb 😄 : kan ik met de TV box naar de radio luisteren zonder dat ik daarvoor het televisietoestel moet aanschakelen? Met de digibox ging dat probleemloos maar ik merk op dat ik met de afstandsbediening geen radiokanalen kan kiezen zoals voorheen ☹️ Alvast dank voor je hulp, Groetjes, Dominique  

0 Likes
Ex-Netweter
 

Yamaha-versterker R-N803D op TV Box aansluiten

Neen, radiokanalen moet je via de tv-gids selecteren. Heel onhandig als je de TV-box als radio wil gebruiken.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Yamaha-versterker R-N803D op TV Box aansluiten


@Pufferfish  schreef:

kan ik met de TV box naar de radio luisteren zonder dat ik daarvoor het televisietoestel moet aanschakelen? 


Inderdaad onhandig, zoals @Ex-Netweter zegt, maar niet onmogelijk.

Je moet de TV aanzetten om een zender te kiezen, maar eens je op een zender staat, kan je probleemloos muziek luisteren zonder dat de TV aanstaat ...

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Yamaha-versterker R-N803D op TV Box aansluiten

Wel eerst auto tv in tvbox of "cec" op versterker (indien die dit bezit) uitschakelen, anders gaat je tvbox ook uit

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes