Beantwoorden
Audiotone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play-app en Chromecast 2020

Onlangs heb ik een nieuwe chromecast aangeschaft die de apps aan boord heeft zodat we geen tablet of telefoon meer nodig hebben om een app te gebruiken...

 

Helaas is de Yelo app van telenet niet beschikbaar in de app store...wel de yugo app, maar daarop kan ik niet inloggen omdat ik een whoppa abonnement heb met digicorder.

 

Graag had ik geweten of op korte termijn de Yelo app ook beschikbaar wordt voor deze nieuwe chromecast.

 

alvast bedankt voor uw reactie(s)

 

Tony

Paerelle-multimedia-Google-Chromecast-avec-Google-TV.jpg

0 Likes
4 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Yelo Play-app en Chromecast 2020

Ik denk persoonlijk dat dat niet snel zal komen. Je kan wel vanuit de Yelo Play-app streamen naar je Chromecast. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Yelo Play-app en Chromecast 2020

Maar ik hoop persoonlijk dat het er (wel snel) komt. Meer en meer klanten met digicorder hebben ook een android tv of apple tv platvorm. Zou toch mogen verwacht worden dat Telenet de yeloplay app beschikbaar maakt voor  deze platvormen. Dit met de zelfde functionaliteiten zoals in de app.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play-app en Chromecast 2020

@Camperdiksmuide 

Waren alle android platformen identiek, dan was die app ook beschikbaar. Met alle toeters en bellen die rond Android gemaakt worden en alle versies, krijg je een hutsepot van allemaal mogelijkheden, combinaties, tegenstrijdigheden die het de ontwikkelaars moeilijk maakt.

Enkel als Telenet oordeelt dat er voldoende (eigen) potentiëel zit in een bepaalde variante, zal Telenet de kost nemen voor de aanpassing.

0 Likes
Audiotone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play-app en Chromecast 2020

nog steeds niet beschikbaar?

gelieve dit niet als opgelost te markeren aub.