Sinds een paar weken krijg ik de volgende foutboodschap als ik een stream probeer te starten via de Yelo Play app op mijn telefoon.
There is a streaming problem. Please try again later.
Mijn toestel is een Poco F3 met Android 11. Ook van de app heb ik de laatste versie.
Wat heb ik al geprobeerd en niet werkt:
- gsm herstarten
- data/cache legen
- app verwijderen/opnieuw installeren
- account van mijn ouders aanmelden op mijn gsm
- een stream starten op een ander telenet wifi netwerk en via 4g
- er is slechts 1 toestel geregistreerd in mijn 'mijn telenet' account, mijn vorige gsm
Wat werkt wel:
- de app werkt nog steeds met mijn oude gsm, mijn tablet en laptop
- ik heb de app geïnstalleerd op de gsm van mijn partner waarop yelo nog nooit geïnstalleerd was en na aanmelden, werken alle streams zoals verwacht
- op het scherm met de foutboodschap staat nog altijd de chromecast knop, hiermee kan ik wel nog casten naar mijn chromecast
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yelo Play streaming probleem