Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot-app blijft laden na akkoord voorwaarden

Sinds vandaag heb ik de Safespot laten installeren. Na een klein probleem door het online te activeren en dan maar gebeld is het uiteindelijk op de modem geïnstalleerd. Het staat dus actief maar nu heb ik een probleem met de Safespot app. 

 

Als ik deze open en ik ga akkoord met de voorwaarden en druk op verder gaan blijft het 'gele bolletje' draaien , als of die ergens naar op zoek is. Mijn locatievoorzieningen staan aan want dat is een vereiste bij het gebruik van de app. Ik ben ben volgens de app ook verbonden met mijn thuisnetwerk , er staat u bent verbonden met ...... ( mijn wifi netwerk ). Ook ben ik geregistreerd via ' mijn Telenet ' dus dat is ook allemaal geen enkel probleem. Heb de app ook al eens verwijderd en er terug opgezet.

 

Heb het geïnstalleerd op mijn iPhone 11 pro met IOS 14 , dus daar ligt het probleem niet. Modem is al herstart geweest en ben ook al langer dan 15 minuten aan het wachten. Wat doe ik verkeerd of heb ik iets over het hoofd gezien ? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: safespot app blijft draaien


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot-app blijft laden na akkoord voorwaarden

Heb de oplossing al gevonden. Aangezien ik gebruik maak van een Mesh systeem moet je deze in brugmodes instellen anders zal de safespot app niet werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.