Beantwoorden
DenOuwe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
My smart Valentine It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Aanmelden tringg app

Hallo iedereen

Ik bezit een Acer Liquid E600 smartphone en wou vandaag de Tringg app installeren en mij hierop aanmelden. Downloaden en installeren ging zonder problemen, maar bij het aanmelden loopt het fout. Ik vul mijn loginnaam in, mijn wachtwoord, en mijn GSM nummer. Wanneer ik mij vervolgens aanmeld, stturt de app een code d.m.v. SMS naar mijn smartphone. Deze code moet ik invullen om het aanmelden te voltooien. Maar op dat te kunnen doen moet ik uit de app om die SMS te kunnen lezen. Als ik terugkeer naar de app herhaalt hij dezelfde (aanmeld-)procedure, en stuurt hij een nieuwe SMS. Want aanmelden met de code uit de vorige SMS lukt niet. Ik kan mij dus niet aanmelden. Doe ik iets verkeerd, of zie ik iets over het hoofd?

Tags (2)
0 Likes
7 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Aanmelden tringg app

Heeft er iemand de vraag van @DenOuwe gezien? Mocht je hier meer informatie over hebben, laat dan zeker hieronder een bericht na. Hij gaat je enorm dankbaar zijn.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Aanmelden tringg app

@DenOuwe ik hoop dat je dit nog leest ik had het wat druk 🙂

Hoe sluit je de app? Normaal heb je 3 knoppen op je gsm een 'recente apps' knop, een 'homeknop' en een 'terug' knop.

Wat je kan doen is dit:
Als je de sms krijgt schakel dan via de recente apps knop over naar je sms app en ga daarna terug via die knop.

Of lees het bericht via je notificatiescherm (dat is het scherm dat je ziet als je van boven naar onder veegt.) Dan hoef je de app niet te verlaten.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WoutH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Aanmelden tringg app


@Arthur2 schreef:
@DenOuwe ik hoop dat je dit nog leest ik had het wat druk 🙂

Hoe sluit je de app? Normaal heb je 3 knoppen op je gsm een 'recente apps' knop, een 'homeknop' en een 'terug' knop.

Wat je kan doen is dit:
Als je de sms krijgt schakel dan via de recente apps knop over naar je sms app en ga daarna terug via die knop.

Of lees het bericht via je notificatiescherm (dat is het scherm dat je ziet als je van boven naar onder veegt.) Dan hoef je de app niet te verlaten.

Ik heb hetzelfde probleem als DenOuwe. Ik heb dan ook uw voorgestelde oplossing getest doch zonder resultaat.  Om de code in het SMS-bericht te kunnen lezen komt de App terug één stap achteruit en moet ik dus de gegevens opnieuw invullen waarna de app opnieuw een SMS gaat sturen uiteraard met een nieuwe code en de oude code is dan vervallen.

Ik vind geen enkele methode om de SMS te kunnen lezen zonder de app te sluiten.  Ik heb één en ander geprobeert door aan te melden via mijn tablet maar dat is dus niet mijn telefoon dus dat werkt niet.

Wat doe ik verkeerd? 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Aanmelden tringg app

Onder het motto beter laat dan nooit:

 

Staan Meldingen ingeschakeld voor je SMS app (normaal gezien Messenger) ? Als dat staat ingeschakeld (onder Instellingen van Messenger), dan krijg je normaal gezien een pop-up bovenaan je scherm en met een beetje geluk kan je de code zo aflezen.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt @DenOuwe !


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
bollens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
O dierbaar België.. Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol!

Aanmelden tringg app


@DenOuwe@  schreef:

Hallo iedereen

Ik bezit een Acer Liquid E600 smartphone en wou vandaag de Tringg app installeren en mij hierop aanmelden. Downloaden en installeren ging zonder problemen, maar bij het aanmelden loopt het fout. Ik vul mijn loginnaam in, mijn wachtwoord, en mijn GSM nummer. Wanneer ik mij vervolgens aanmeld, stturt de app een code d.m.v. SMS naar mijn smartphone. Deze code moet ik invullen om het aanmelden te voltooien. Maar op dat te kunnen doen moet ik uit de app om die SMS te kunnen lezen. Als ik terugkeer naar de app herhaalt hij dezelfde (aanmeld-)procedure, en stuurt hij een nieuwe SMS. Want aanmelden met de code uit de vorige SMS lukt niet. Ik kan mij dus niet aanmelden. Doe ik iets verkeerd, of zie ik iets over het hoofd?


 

0 Likes
bollens
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
O dierbaar België.. Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol!

Aanmelden tringg app

 
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden tringg app


@WoutH@  schreef:

@Arthur2 schreef:
@DenOuwe ik hoop dat je dit nog leest ik had het wat druk 🙂

Hoe sluit je de app? Normaal heb je 3 knoppen op je gsm een 'recente apps' knop, een 'homeknop' en een 'terug' knop.

Wat je kan doen is dit:
Als je de sms krijgt schakel dan via de recente apps knop over naar je sms app en ga daarna terug via die knop.

Of lees het bericht via je notificatiescherm (dat is het scherm dat je ziet als je van boven naar onder veegt.) Dan hoef je de app niet te verlaten.

Ik heb hetzelfde probleem als DenOuwe. Ik heb dan ook uw voorgestelde oplossing getest doch zonder resultaat.  Om de code in het SMS-bericht te kunnen lezen komt de App terug één stap achteruit en moet ik dus de gegevens opnieuw invullen waarna de app opnieuw een SMS gaat sturen uiteraard met een nieuwe code en de oude code is dan vervallen.

Ik vind geen enkele methode om de SMS te kunnen lezen zonder de app te sluiten.  Ik heb één en ander geprobeert door aan te melden via mijn tablet maar dat is dus niet mijn telefoon dus dat werkt niet.

Wat doe ik verkeerd? 


Nochtans, hetgeen @Arthur2 schrijft is helemaal juist. Je hebt een knop waarmee je naar een overzicht gaat van alle open vensters, hetgeen Principis de "recente apps" knop noemt. Daaruit kan je dan eentje kiezen om op de voorgrond te zetten. De andere apps worden daardoor dus NIET afgesloten!!

Je kan dus uw sms op die manier gaan lezen, dan keer je terug naar dat overzicht scherm en klikt opnieuw uw app aan. Je kunt dan de zonet gelezen code invullen en verdergaan.

Op mijn Samsung bvb heb ik onderaan in het midden één hardware knop en links en rechts daarvan twee software knoppen. De rechtse is om een stap terug te gaan (daarmee ga je dus inderdaad uit uw app) maar het is de linkse die je moet hebben. Het icoon is twee rechthoekjes schuin op elkaar. Die knop geeft dus het vernoemde overzicht. Je kan daarin bladeren en de gewenste app op de voorgrond brengen zonder dat er iets aan de ander apps verandert.

Dat doe je dus tweemaal: eenmaal om de sms te gaan lezen en eenmaal om terug naar uw aanmelding te gaan.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes