Beantwoorden
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Android 9 - Android P - Android Pie

Sinds enkele dagen heb ik Android 9 of Android P. Sindsdien kan ik geen enkele Telenet app meer openen of werkende krijgen  (Support, Mobile, yelo play, etc.)

 

Nog iemand deze problemen?

Hoe kan dit opgelost worden?

 

Groeten

7 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Android 9 - Android P - Android Pie

Door geduld te oefenen .... Geef de developers de tijd om de software aan te passen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Android 9 - Android P - Android Pie

nochtans al maanden geleden aangekondigd, en al sinds maart beta's

telkenmale er een of andere android update is, werken de telenet apps weer niet meer

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Android 9 - Android P - Android Pie

Dus je wist de kans groot was dat de TN apps niet meer zouden werken, maar toch koos je ervoor om voor Android 9 te gaan?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Android 9 - Android P - Android Pie

Maar je verwacht toch wel gewoon dat een app ofwel blijft werken ookal is er een nieuwe android versie of word aangepast dat hij wel werkt op de nieuwe versie.

Ben zelf totaal geen expert op het gebied van apps, dus misschien is het een foute redenering van mij.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Android 9 - Android P - Android Pie

@Sieben563 Neen ik verwacht dit niet. Een app wordt ontwikkeld op basis van de bestaande specificaties. Als een nieuwe versie van het besturingssysteem uitkomt, kan het zijn dat er sommige specificaties veranderen. Dan is er nog het probleem van de interpretatie van de nieuwe specificaties. Het gebeurt dat de implementatie van het nieuwe besturingssysteem niet de specificaties volgt. Soms zal men achteraf de specificatie aanpassen en soms zal me het besturingssysteem aanpassen aan de specificaties.   

Om niet nutteloos te werken is het best om een app  pas  aan te passen als het nieuwe besturingssysteem stabiel is.

Trouwens ik denk dat Android 9 wat meer afwijkt van de vorige versies dan gewoonlijk.

Mathuas
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Android 9 - Android P - Android Pie

Je kan best in je Instellingen de Cache eens verwijderen bij de Applicaties, Dit kan al enorm veel doen.

Dont forget to Like! - Frans Mathias
Shopmanager - Netwerkbeheerder - -Datarecuperatie - PC-Technicus - Smartphones & Tablets
0 Likes
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Android 9 - Android P - Android Pie

Wat een idee. Dat slaat toch nergens op.

Je zou nu toch wel mogen verwachten van Telenet dat ze hun zaken hiervoor een beetje op orde beginnen krijgen. Al mijn andere apps werken, enkel die van telenet hinken achterop.

In mijn ogen was er voldoende tijd om te anticiperen  op de release. Ik zou niet moeten wachten op Telenet, daarvoor betaal ik hen juist 100 euro per maand. Dus neen, mijn keuze om mee te gaan met de tijd en gebruik te maken van een stabiel nieuw OS, hoeft niet in het belachelijke getrokken worden door u. We zouden juist kritisch moeten zijn dat app ontwikkelaars onvoldoende moeite doen om vooruit te kijken. Dat is toch niet professioneel...

 

Ondertussen hebben ze wel de yelo play app gefixed, dus dat is belangrijkste.

0 Likes