Beantwoorden
Greggo
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Apps op nieuwe tv

Hallo iedereen.

 

Ik ga binnenkort een nieuwe tv kopen. Ik had graag een tv gekocht waar ik de telenet app (yelo app zoals op de gsm) kan installeren. Maar ieder tvmerk heeft een andere OS en ik lees dat sommige wel en niet de Telenet app kun installeren. Kan iemand mij zeggen welk merk van tv of OS dat op de tv staat dit wel kan. Want ik zie zoals het nu op sommige sites staat het bos niet meer door de bomen. En met OS bedoel ik bv webos van LG. Niet android zoals andere posts zeggen. 

 

 

0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter
 

Apps op nieuwe tv

Volgens mij is dit nog niet mogelijk. De app is enkel te installeren op mobiele toestellen zoals smartphones en tablets.

🙂

 

Edit: en pc/Mac , maar dan via de website van Telenet TV.

voor verdere info:

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ontdek-de-telenet-tv-app/

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Apps op nieuwe tv

Android is nochtans ook een OS hoor. (-; Maar zoals @Ex-Netweter al stelt: dit kan (nog?) niet voor smart tv.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apps op nieuwe tv

Bij mijn weten is er nog geen tv op de markt die flexibel genoeg is. Je zou kunnen denken om dan de webbrowser te gebruiken, maar dat lukt niet. Het is ook niet mogelijk om een andere browser te gebruiken, laat staan te installeren, waarmeehet wel zou gaan.

Chaos troef.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Apps op nieuwe tv

En elke smart TV heeft zo een beetje een eigen Os. Ik heb een Samsung en een LG. Bij de Samsung is het OS Tizen en bij de LG is het LG webOS.

Dus vermoed ik ook dat dezen een eigen browser hebben? Android TV schijnt ook te bestaan, maar ben ik nog op geen enkele smart TV tegen gekomen.

Never trust in Dust
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Apps op nieuwe tv

Philips en Sony (en nog een reeks andere merken) draaien op Android TV.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_smart_TV_platforms_and_middleware_software


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Apps op nieuwe tv

@Greggo wat je mede-Netweters aangeven is helemaal correct. Er bestaat geen Yelo of TV app voor een smart TV. Wat je wel kan doen is je content casten vanop de Yelo Play app of TV-app naar Chromecast of Airplay. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes