Beantwoorden
4Terriers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Bellen met Triiing niet mogelijk door "open saldo"

Ik kan récent niet meer bellen met triing. Als reden wordt aangegeven, openstaand salo, kan niet want ik betaal per domiciliering, verhuis, zijn recent verhuisd maar dat is allemaal correct doorgeven, triing is gekoppeld aan mijn vaste lijn die ik niet gebruik. Hoe kan ik dit oplossen.

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bellen met Triiing niet mogelijk door "open saldo"

@4Terriers  het ligt er aan wanneer u echt verhuisd bent. U geeft aan recent maar als de procedure bij Telenet zelf nog niet in zijn geheel is verwerkt kan het zijn dat niet alle dienst optimaal te benutten zijn. Eventueel eens ff de TRIIING app eraf halen en terug opnieuw installeren zodat deze weer een activatie kan doen. U kan ook altijd eens de klantendienst contacteren voor na te vragen of de gehele verhuis procedure afgerond is.Ook eventueel vragen waarom TRIIING deze melding geeft.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Bellen met Triiing niet mogelijk door "open saldo"

Hoe oplossen?

Gebruik het af en toe omdat ik niet zeker ben dat het lukt. Er zijn periodes dat het perfect werkt om dan plots weer onbruikbaar te zijn.

Dit onregelmatig gedrag maakt het wel moeilijk om een oorzaak te vinden.

Heb het voorgehad dat ik naar de telenet klantendienst belde met triiing om het probleem te melden, maar ze begrepen niet wat ik zei  en dat dat juist het probleem was.

Ik vrees dus dat het moeilijk gaat zijn om het probleem weg te krijgen. Dus doorgaan met het lastig vallen van Telenet tot....


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes