Beantwoorden
JerryM1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

Hallo

Als ik sommige series wil kijken op yelo play restart de app gewoon. Ik wou weten of er nog series waren waarbij dat gebeurde en hetzelfde gebeurde bij Wtfock, d5r...

Weet iemand waarom mijn app elke keer opnieuw opstart als ik op die bepaalde series klik? In ons abonnement zit play more.

Mvg JerryM1

0 Likes
13 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

Wat voor apparaat gebruik je (iOS/Android, merk, versie)?


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JerryM1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

Een Samsung Galaxy S8+ 

0 Likes
JerryM1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

Ik heb de app al een paar keer verwijdert, opnieuw geïnstalleerd, gsm herstart, in de instellingen alle gegevens van de app verwijdert... niks helpt.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

Ik lees wel vaak dat voor Android apps sneller niet meer ondersteund worden maar een Samsung S8 is toch nog redelijk nieuw. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten


@m-jan20  schreef:

Ik lees wel vaak dat voor Android apps sneller niet meer ondersteund worden maar een Samsung S8 is toch nog redelijk nieuw. 


Ik weet niet waar je dat leest, maar ik gebruik al jaren Android; ik ben nog nooit tegengekomen dat een app niet meer ondersteund werd. Misschien dat je dit bent tegengekomen op forums voor iOS, waar de voorliefde voor Android iets minder is? 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten


@sb  schreef:

@m-jan20  schreef:

Ik lees wel vaak dat voor Android apps sneller niet meer ondersteund worden maar een Samsung S8 is toch nog redelijk nieuw. 


Ik weet niet waar je dat leest, maar ik gebruik al jaren Android; ik ben nog nooit tegengekomen dat een app niet meer ondersteund werd. Misschien dat je dit bent tegengekomen op forums voor iOS, waar de voorliefde voor Android iets minder is? 😉


@sb ik weet niet hoe bovenstaande juist te interpreteren, maar zoals ik het zie is het probleem dat verschillende apps een vrij recente versie van Android vereisen om te werken. Natuurlijk, de mensen die er genoeg geld tegenaan gooien en ieder jaar een nieuwe top-smartfoon (kunnen) kopen hebben daar nooit last van, maar bvb Yelo moet ge niet proberen op een foon met Android lager dan 4.4 Voor VoLTE en VoWiFi met ge minstens Android 8 hebben, en zo zijn er nog hoor ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

@sb ik bedoelde inderdaad eerder dit. Android wordt gemiddeld niet lang ondersteund met nieuwd upraters en bepaalde apps vragen een recente versie van Android.  Maar ik geef toe dat ik meet Apple ben 😉 *kuch avatar kuch*


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

@m-jan20

 

Je bedoelt zoals in de uitleg van @StefaanH ? Daar kan ik me wel in vinden, maar ik bevind me misschien in een luxepositie. Ik heb al enkele jaren een Nexus 5X. Dat is een toestel dat in principe van Google is, maar in dit geval door LG werd uitgegeven. Met de toestellen van Google ontvang je gegarandeerd voor enkele jaren updates én veiligheidsupdates. Zo ben ik al van Android 6.0.0 naar 7.0.0 naar 8.0.0 naar 8.1.0 gegaan en de meest recente veiligheidsupdates dateren van 5 december 2018. Naar 9.x zal ik dus wel niet meer gaan, maar ik denk wel dat ik nog een tijdje veiligheidsupdates zal ontvangen.

 

@StefaanH

Voor zo ver ik weet heeft Google een hele tijd geleden de fabrikanten op de vingers getikt opdat ze op zijn minst een tijd na aankoop zouden voorzien in veiligheidsupdates, maar zelfs dat gebeurt blijkbaar nog altijd niet. Met een toestel van Google heb je wél wat meer zekerheid, maar hoewel mijn Nexus rond de 300 euro kostte zal je voor een Pixel (2 of 3) 800 à 900 euro moeten neertellen. Voor sommige mensen is dat inderdaad een hele investering... MAAR zo'n toestel gaat dan wel weer verschillende jaren mee.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

@sb de toestellen van Google zelf zijn inderdaad te vergelijken met Apple qua updates, Samsung heeft een iets minder goede reputatie op dat vlak 😉


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten


@m-jan20  schreef:

@sb de toestellen van Google zelf zijn inderdaad te vergelijken met Apple qua updates, Samsung heeft een iets minder goede reputatie op dat vlak 😉


De laatste tijd heeft Samsung een politiek van twee versies update en dan gedaan. Mijn foon (een  2016) had 5 bij aankoop en heeft nu 7 en daar stopt het.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

@StefaanH ik zat te twijfelen, ik krijg een iphone 6s plus of ne nieuwe nokia kopen, maar met uw verhaal ben ik even gaan kijken, zelfs iphone5 word nog ondersteind door ios12, zal rap die iphone 6s plus aannemen.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

@JerryM1, heb het hier zelf ook eens geprobeerd met de Yelo Play app, maar kan het niet reproduceren. Mijn app blijft gewoon open en start de afleveringen van beide series gewoon op. Heb je het al eens getest met hetzelfde account om in te loggen, maar met de app op een ander toestel? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
a065207
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your ninth party! Dag van de Chocolade It's your eighth party! Netjes!

Bepaalde series doen Yelo play telkens herstarten

Hetzelfde probleem!

Wat is de oplossing?

Genealogie bull**bleep** verkopen wat Andriod aangaat, app moet gewoon werken!

0 Likes