Beantwoorden
Angel1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Er is een streamingsprobleem, probeer het later opnieuw

Ik gebruik reeds 2j mijn Samsung s8 om naar yelo play te kijken. Ik heb binnen mijn abonnement playmore en kan dus series en films kijken. Ik had nog nooit problemen. Nu kan ik tv kijken, tv gids raadplegen... behalve de serie dat ik volg, of andere zaken opvragen uit de tv theek krijg ik telkens bovenstaande melding. Da's het enige dat niet werkt, ik hoop dat het snel verholpen is... ik ben net aan seizoen 8 van GOT :-). Heeft nog iemand dit voorgehad? En kunnen verhelpen? Ik heb mijn gsm reeds af en aangelegd, update dan laten doorvoeren...tot op heden geen soelaas... . Alvast bedankt!

0 Likes
4 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Er is een streamingsprobleem, probeer het later opnieuw

Heb je de yelo play app al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en log opnieuw in. Dat doet het ook vaak wel eens.
Never trust in Dust
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Er is een streamingsprobleem, probeer het later opnieuw

@Angel1 

Wat je best doet is zoals @Domi1963 reeds zei, is de app van je telefoon verwijderen en opnieuw installeren. 

Als dat geen oplossing is neem dan contact op met de helpdesk van Telenet. Telefonisch op 015 66 66 66, of via Facebook of Twitter.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Angel1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Er is een streamingsprobleem, probeer het later opnieuw

vanzelf opgelost onderhand 🙂 

werkte weer deze morgen! 

0 Likes
Angel1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Er is een streamingsprobleem, probeer het later opnieuw

Hallo 

 

Dank je voor de tip! Het ging toen inderdaad terug! ik heb mijn gsm volledig terug ingesteld; 

Dank je!