Beantwoorden
Kempie
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll...

Foto's uploaden naar Google Photos met Safespot Guard

Beste,

Heb safespot abbo en heb op mijn dochter haar smartphone the safespot Guard app geïnstalleerd, maar nu worden er geen foto's meer geupload naar Google photos....in de photos app staat steeds "wachten op wifi verbinding" toch is de telefoon verbonden met het wifi netwerk.

Ik heb zo een vermoeden dat dit komt omdat de Guard app van Telenet werkt via een VPN verbinding en als deze wordt afgezet worden de foto's zonder problemen geupload....heeft ook al zelfde wifi melding gekregen in de play store!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit probleem kan oplossen.

Alvast bedankt,

Sven

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Kempie
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll...

Foto's uploaden naar Google Photos met Safespot Guard

Niemand die hiervan op de hoogte is...?

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foto's uploaden naar Google Photos met Safespot Guard

Ik helaas al niet, heb geen safespot en gebruik ook google photo niet... 🤔

Anders met veel plezier ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foto's uploaden naar Google Photos met Safespot Guard

@Kempie blijkbaar haalt Android geen app updates binnen wanneer je een VPN verbinding gebruikt. Al kan je hier wel een instelling voor aanpassen. Hier vind je alvast meer info van Google zelf. Het komt erop neer om de optie 'Via elk netwerk' aan te duiden. 

 

Enige waar je dan rekening mee moet houden is dat je toestel ook updates zal binnen halen via mobiele data, eventueel zelfs in het buitenland (als roaming ook geactiveerd staat). Je kan deze instelling uiteraard wel steeds aanpassen.

Suzy_0-1590490958109.png

 

Voor je probleem met Google Photos neem je best contact op met de klantendienst van Telenet. Dan kunnen ze hier eventueel een dossier voor aanmaken zodat dit nagekeken kan worden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.