Beantwoorden
Curious
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Foutmelding bij aanpassingen in Mijn Telenet

Al meer dan een week werkt Mijn Telenet niet naar behoren. Ik krijg steeds een foutmelding bij het opvragen van gegevens van onder andere "je thuisnetwerk", "je vaste lijn", "Extra pakketten", "Toestellen Yelo Play-app".  Wat mij echter het meeste zorgen baart is dat ik mijn paswoord niet meer kan wijzigen (krijg steeds een foutmelding wanneer ik paswoord probeer te wijzigen).  Telenet klantendienst reeds gecontacteerd en boodschap gekregen dat het probleem vanzelf wel zal verdwijnen als ik lang genoeg wacht 😖.  Iemand die dezelfde problemen ervaart en eventueel een oplossing heeft?

 
0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij aanpassingen in Mijn Telenet

@Curious heb eens even gekeken voor je in mijn eigen ' mijn Telenet ' maar ik ervaar geen enkel probleem. Kan overal op klikken en dus zogezegd op inloggen. Beste is toch eens terug te contacteren of via Messenger eens een bericht sturen. Want dat lijkt mij niet normaal en dat er dus iets verkeerds staat achterliggend op je profiel.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Curious
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Foutmelding bij aanpassingen in Mijn Telenet

@patrick37 Heb intussen een e-mail naar de klantendienst gestuurd met de melding van een technisch probleem.  Werd al gecontacteerd door Telenet maar ze konden het probleem niet verhelpen.  De achterliggende diensten kijken er nu naar.

 
 
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij aanpassingen in Mijn Telenet

@Curious 

Heb je dit met alle toestellen? Bij een pc kan het te maken hebben met de cache.

0 Likes
Curious
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Foutmelding bij aanpassingen in Mijn Telenet

@janne_man Heb dit inderdaad met alle toestellen. Ook de klantendienst van Telenet heeft dezelfde problemen wanneer ze als beheerder op mijn account inloggen.

 
 
 
 
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding bij aanpassingen in Mijn Telenet

@Curious 

Een reactie van Telenet dat het probleem zichzelf wel zal oplossen, vind ik in dit geval onvoldoende, tenzij ze ook gezegd zouden hebben dat een ticket gemaakt werd.

Neem nogmaals contact op met Telenet, bij voorkeur via de sociale media ( Facebook-pagina van Telenet, Twitter of WhatsApp) en vraag expliciet welk ticketnummer.

0 Likes
Curious
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Foutmelding bij aanpassingen in Mijn Telenet

Telenet back-office heeft mij intussen gecontacteerd.  Er was iets verkeerd met de koppeling van mijn email account in de achterliggende systemen.  Dit werd rechtgezet en na nog een password reset blijkt alles nu naar behoren te werken.  Keep fingers crossed.