Beantwoorden
Th0m45
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Primeur!

Foutmelding in YUGO-app bij terugkijk-TV via WiFi + 4G

Vorige maand overgestapt naar yugo all-in. De yugo tv app werkte doorgaans uitstekend, beter dan de reviews. Tot begin deze week plots de terugkijk tv niet meer werkt. “Oh nee. Oeps er is iets mis gelopen. Probeer later opnieuw.” Zowel op 4g als WiFi. De app herinstalleren hielp ook niet. 
Voorlopig kon men mij niet helpen, zijn er nog met dit probleem?

 

Titel gewijzigd door @DaanJordens  | Vorige titel: Yugo tv terugkijk tv 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding in YUGO-app bij terugkijk-TV via WiFi + 4G

@Th0m45  voor zo ver bekend is er niemand met hetzelfde probleem en ben je nu dus blijkbaar de enige met dit probleem. Heb je enkel dit probleem via een gsm of ook via een tablet? Moest je de kans hebben kan je altijd eens kijken via een ander device. Kan een software probleem zijn van het betreffende device. Je kan ook nog altijd de klantendienst contacteren met je probleem en vragen of het een gekend probleem is. Zo niet zou ik het doormiddel van een dossier aan de technische achterliggende dienst vragen na te kijken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Th0m45
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Primeur!

Foutmelding in YUGO-app bij terugkijk-TV via WiFi + 4G

Tablet of mobile... beide gelijk. Dossier werd gisteren geopend. Ben benieuwd 🤨. 

Th0m45
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Primeur!

Foutmelding in YUGO-app bij terugkijk-TV via WiFi + 4G

Telenet medewerker melde vorige week dat zij aan hun zijde geen problemen ondervonden.
Na het sturen van een filmpje als bewijs, moest ik geduldig wachten.
Toch had ik een vermoeden dat dit account gerelateerd was. 
Heb dus net 2 nieuwe profielen aangemaakt, getest... En geen problemen ondervonden.

Het profiel waar ik de "1-2-3-4 stappen" mee heb voltooid blijft het probleem bestaan.

Vreemd, maar ondertussen heb ik eindelijk TV 🙂