Beantwoorden
Kevje1406
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party!

Foutmelding "je abonnement is verlopen" bij Streamz

Ik heb een abbonoment op streamz, automatisch overgeschakeld van play. Maar wanneer ik iets wil kijken geeft hij nog steeds aan dat ik me moet abboneren terwijl het abboneer icoontje wel aangevinkt is wat wil zeggen dat ik dus al een abbonoment erop heb. hoe kan dit?? 

 

Titel gewijzigd door @Jolien5 | Vorige titel: Streamz abbonoment.

0 Likes
4 reacties
Mulle
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Foutmelding "je abonnement is verlopen" bij Streamz

Ik heb hetzelfde probleem. Via yelo play app heb ik alle content. Als ik wil inloggen via de streamz app krijg ik steeds volgende melding: je abonnement is verlopen.

 

Ik kies inloggen via Telenet en heb al alle mogelijke accounts getest, maar steeds de melding dat abo verlopen is via streamz. Dit zowel op Android en iPhone en NVIDIA shield. 

 

Via digicorder en yelo app werkt alles wel prima.

0 Likes
Tony007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Foutmelding "je abonnement is verlopen" bij Streamz

Oplossing bij mij was, bij aanloggen op de Streamz app kies onderaan voor Aanmelden met Telenet.

indien nog problemen eerst aanmelden op mijn.telenet.be met uw telenet account, zo bent u zeker dat uw login en wachtwoord inorde is. Surf dan naar www.streamz.be en daar even aanmelden, hier kunt u ook meerdere profielen aanmaken. Niet vergeten verificatie mail versturen. Indien alles werkt via de streamz website, dan zal ook alles werken in de app.

ShinyKnight
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Alles op zijn plek! Happy New Year! Netjes! It's your second party!

Foutmelding "je abonnement is verlopen" bij Streamz

Ik kreeg volgend antwoord van de klantendienst: "Je kan enkel naar Streamz kijken via de app van Yugo tv, dat is inbegrepen in de Entertainment-module van je Yugo-abonnement. De eerste 4 weken kon je tijdelijk ook kijken via de app van Streamz, maar dat is louter een proefperiode. Wil je blijven kijken via de app van Streamz, dan moet je een apart Streamz abonnement nemen."

 

Toch een vreemd antwoord als je het mij vraagt. Kort samengevat: je kan alle films bekijken via de app van Yugo TV, maar om hetzelfde aanbod te bekijken via de app of website van Streamz moet je nog een extra abonnement nemen.

 

Persoonlijk heb ik het gevoel dat de klantendienst voorlopig nog weinig ervaring heeft met Streamz en met tv-kijken via apps. Je merkt dat er zeer uiteenlopende antwoorden komen, die ook niet altijd even logisch zijn. De kennis is momenteel vooral gericht op de digicorders, en niet op de nieuwe manier van tv kijken.

0 Likes
fred67
Freshman Meerweter
Berichten: 54
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag On a roll...

Foutmelding "je abonnement is verlopen" bij Streamz

@Kevje1406 
Heb je dit kunnen oplossen? Ik probeer in te loggen op de app / website en krijg zelfde melding te zien. Terwijl het wel actief staat

0 Likes